۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۰۰۱۱۷
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

دشمنان به دنبال از بین بردن تأثیر شخصیت‌های ارزشمند نظام هستند

دشمنان به دنبال از بین بردن تأثیر شخصیت‌های ارزشمند نظام هستند
​​​​​​​عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: امروز دشمنان به دنبال از بین بردن تأثیر اندیشه شخصیت‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری در آیین نکوداشت خود در شهرستان سرخه که با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: دشمنان با از بین بردن تأثیر اندیشه‌های ناب شخصیت‌های نظام در واقع در حال توطئه فرهنگی هستند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری نکوداشت برای شخصیت‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران خاظرنشان کرد: در واقع با برگزاری آئین نکوداشت توطئه فرهنگی دشمنان خنثی می‌شود.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این آئین اظهار داشت: دشمنان و بدخوهان این انقلاب و نظام مقدس و آنان که چشم دیدن موفقیت و سربلندی این کشور را ندارند؛ قطعا از وجود شخصیت‌های برجسته در عرصه‌های مختلف خاطرشان مکدر است و تلاششان همواره در عدم معرفی افراد شاخص در جامعه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با تأکید بر شناساندن مقام و منزلت شخصیت‌های برجسته در تمامی عرصه‌ها گفت: نسل جوان و نوجوان آینده کشور به شناخت این شخصیت‌ها نیاز دارد تا بتواند با افتخار راه و مسیر ترقی را تداوم بخشد.

وی با اذعان به اینکه دشمنان به دنبال توطئه فرهنگی هستند گفت: برگزاری چنین آئین هایی بدون شک جهادی فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان و کینه ورزان به انقلاب و نظام است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات