۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۰۰۲۰۹
آیت الله صافی گلپایگانی:

به گونه برنامه ریزی کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد

به گونه برنامه ریزی کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد
حضرت آیت الله گلپایگانی تأکید کرد: باید به گونه ای برخورد کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد نه اینکه ما به دنبال دانش آنها باشیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش با همه تلاش هایی که در امر تربیت و آموزش جوانان و نوجوان دارد باید نسبت به امر تعلیم و تربیت نگاه جدی و حساسیت ویژه ای داشته باشد.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی و مذهبی این وزارتخانه اظهار کرد: اینکه شخص وزیر درک درستی از مسأله و اهمیت آموزش و پرورش دارد جای بسی خرسندی است ولی این کافی نیست و باید با عمل و تلاش بیشتر در جامعه نمود داشته باشد.

وی افزود: اهمیت مسأله آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و بدانید هرچه در این مسیر حرکت و تلاش داشته باشید دنیا و آخرت خود را ساخته اید.

این مرجع تقلید ادامه داد: مسأله علم موضوع مهمی است که باید نسبت به افزایش آن برنامه ریزی کرد. باید به گونه ای برخورد کنیم که جامعه جهانی نیازمند علم و دانش ما باشد نه اینکه ما به دنبال دانش آنها باشیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بیان داشت: ارزش انسان به علم است و هر چه این علم ارتقا یابد ارزش انسانی بیشتر و پررنگ تر می شود.

محمد قمین
ارسال نظرات