۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۰۰۲۱۸

ارسال بیش از سیصد اثر به دبیرخانه همایش امام علی

ارسال بیش از سیصد اثر به دبیرخانه همایش امام علی
حجت الاسلام مطهری نیا از ارسال بیش از سیصد اثر به همایش امام علی الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز، در سالن خواجه نصیرالدین طوسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در آغاز این آیین اختتامیه ، حجج اسلام والمسلمین محمدهادی یوسفی غروی رییس کمیسیون امام علی(ع) و حقوق انسانی، بهروزی لک رییس کمیسیون امام علی(ع) و حکمرانی عادلانه، حجت الاسلام مهدی علیزاده رییس کمسیون معنویت علوی در دنیای امروز و نعمت الله صفری رییس کمیسیون امام علی(ع) و عدالت اجتماعی گزارشی در زمینه کمیسیون های مربوطه بیان کردند.

در ادامه نیز حجت الاسلام مطهری نیا رییس پژوهشکد تاریخ و سیره اهل بیت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دبیر علمی همایش، در زمینه چرایی برگزاری این همایش گفت: برنامه ریزی در زمینه برگزاری همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز یک سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: بسیار تلاش شد که به مناسبت هزار و چهار صدمین سال شهادت امام علی(ع) همایشی در زمینه ایشان برگزار شود در حالی که تکراری نباشد؛ سیصدو ده مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که 35 مقاله نیز به زبان عربی است.

پس از سخنان دبیر علمی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به بیان نظرات خود در زمینه عدالت و معنویت امام علی(ع) پرداخت و گفت: شخصیت امام علی به درستی معرفی نشده است که نیازمند تلاش های بیشتری است.

در پایان نیز از تمبر یابود همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز رونمایی شد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات