۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۰۰۲۸۹
آیت الله حیدری:

پایان بخشی به بی تدبیری‌ها در سپردن مسؤولیت ها به جوانان انقلابی است

پایان بخشی به بی تدبیری‌ها در سپردن مسؤولیت ها به جوانان انقلابی است
آیت الله حیدری با اشاره به بی نظمی در بازار، گفت: تنها راه پایان دادن به بی تدبیری‌ها سپردن مسؤولیت‌ها به جوانان انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های نمازجمعه امروز اهواز، راهیان نور را از برنامه‌های جذاب و تحول ساز برای آشنایی نسل‌های جدید با فرهنگ شهادت، جهاد و دفاع مقدس برشمرد و گفت: در این باره از خادمان راهیان نور باید تشکر کرد که پذیرای ۶ تا ۷ میلیون نفر در مناطق عملیاتی هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیانیه یکی از نقاط عطف تاریخ اسلامی برای ۴۰ سال آینده است که رهبری نظر کلی به ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی به عنوان گام نخست داشت و در آن عزت ها، پیروزی‌ها و ضعف‌ها و قوت ها، روحیه انقلابی و غیرانقلابی و توطئه‌های بیگانگان را مطرح کرد و در ادامه به گام دوم اشاره نمود که ان شاءالله در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی، ملت ایران؛ انقلاب اسلامی را به حضرت مهدی (عج) تحویل خواهد داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی گام عظمت ها، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های امت اسلام به ویژه ملت ایران خواهد بود، تصریح کرد: انتخاب رییس جدید قوه قضائیه یکی از گام های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و امیدواریم آیت الله رئیسی با کمک جوانان انقلابی و فاضل خواسته‌های رهبری را تحقق بخشد.

آیت الله حیدری افزود: ملت انتظار دارد با مفسدان در زیر هر لوا، عبا و ارگانی که بخواهند مخفی شوند، باید بیرون آورده شده و سزای اعمال خود را ببینند.

برخی دولتمردان هیچ اعتقادی به شعار امسال ندارند
وی با اشاره به شعار سال جاری گفت: کار‌های خوبی در این باره انجام شده، اما ناقص است، برخی دولتمردان از بن دندان به شعار سال اعتقادی نداشتند و عمل نکردند همچنین برخی از جامعه متوجه مطلب رهبری نشدند؛ حال آنکه حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی باید تداوم یابد؛ زیرا تنها راه برون رفت از تنگنا‌های اقتصادی است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به گرانی‌ها و بی تدبیری مسؤولان اقتصادی مملکت تصریح کرد: نتیجه تغییر در نرخ ارز و سکه و قرار دادن ۱۸ میلیارد دلار در دست افراد غارتگر، بی نظمی بازار و گرانی است؛ چنین افرادی را باید به پای میز محاکمه کشاند و به اشد مجازات رساند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تنها راه پایان دادن به بی تدبیری‌ها را سپردن مسؤولیت‌ها به جوانان انقلابی برشمرد و گفت: مدیریت مملکت اگر به دست جوانان انقلابی سپرده شود رو به جلو حرکت می‌کند و به عکس اگر به دست نیرو‌های غیر انقلابی افتاد تنها شکست و افتضاح حاصل می شود./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات