۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۰۱۰۲۸
حجت الاسلام درویشی:

ایثارگری شهدا برای نسل جوان تبیین شود

ایثارگری شهدا برای نسل جوان تبیین شود
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید ایثارگری و منش شهدا برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جمع پاسداران فرزند شهید لرستان گفت: بالاترین مقام مربوط به شهدا است.

وی با بیان اینکه همه ما مدعی هستیم که در راه شهدا و مسیر شهدا قدم بر می‌داریم، اظهار داشت: در این راستا باید در مقام عمل این امر را عملیاتی کنیم.

حجت الاسلام درویشی با تأکید بر ضرورت استقامت در ادامه راه شهدا اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم و پیام شهدا را به گوش آحاد مردم به ویژه نسل جوان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از وطن جان خود را عطا کردند و مقابل دشمن ایستادند، عنوان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای نظام و راه مقابله با توطئه های دشمن است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تأکید کرد: برای مقابله با توطئه های دشمن و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی باید جنبه‌های مختلف رفتار و منش شهدا برای نسل جوان تبیین شود.

وی عنوان کرد: باید ایثارگری شهدا برای نسل جوان تبیین شود و پیام شهدا به نسل امروز منتقل شود و در تربیت نسل جوان تأثیرگذار باشیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات