۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۶۹۶
آیت الله طبرسی:

دولت با جبران خسارات از آلام سیل زدگان بکاهد

دولت با جبران خسارات از آلام سیل زدگان بکاهد
آیت الله طبرسی وحدت و همبستگی مردم در جریان سیل اخیر را ستودنی دانست و گفت: مردم سیل زده با وجود خسارت های وارد شده به آنها با سعه صدر از رییس جمهور استقبال کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به سیل اخیر در استان‌های شمالی گفت: متاسفانه این حادثه غم انگیز خسارت‌های بسیاری را به برخی شهر‌های استان‌های مازندران و گلستان وارد کرد.

وی با بیان این که متاسفانه سیل اخیر بیش از هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی مازندران خسارت وارد کرد، افزود: با توجه به این که مازندران استانی کشاورزی است توجه دولت به جبران خسارت‌های کشاورزی بسیار ضروری است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متاسفانه سیل اخیر خسارت‌های بسیاری به منازل مسکونی مردم وارد کرد، بیان داشت: با توجه به بازدید میدانی رییس جمهور از مناطق سیل زده انتظار مردم استان جبران این خسارت‌های وارد شده است.

آیت الله طبرسی، وحدت و همبستگی مردم در جریان سیل اخیر را ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: مردم سیل زده مازندران با وجود خسارت‌های وارد شده به آن‌ها با سعه صدر و صبر از رییس جمهور استقبال کردند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان با بیان این که در جریان سیل اخیر بار دیگر وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: با وجود تلاش رسانه‌های غربی که تلاش کردند از این فرصت سوءاستفاده کنند، اما وحدت و همبستگی مردم توطئه دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که توطئه دشمنان در جریان سیل اخیر خنثی شد، بیان داشت: با مدیریت و وحدت صحیح همه مسؤولان و مردم سیل اخیر به نمایش وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان تبدیل شد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و بر ضرورت بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود به منظور رفع موانع تولید تاکید کرد.

وی با بیان این که رونق تولید موجب رفع مشکلات اقتصادی می‌شود، بیان داشت: تحریم‌ها همواره فرصتی برای رشد و خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف خواهد شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای فشار و تحریم اقتصادی علیه کشورمان به کار گرفته اند، تصریح کرد: رونق تولید می‌تواند ظرفیت ارزشمندی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باشد./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات