۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۶۰۱۷۱۰
در گفتگو با رییس اوقاف پاکدشت مطرح شد؛

آستان امامزاده طالب، میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی است

آستان امامزاده طالب، میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی است
حجت الاسلام نظری، آستان امامزاده طالب را میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین نظری رئیس اوقاف پاکدشت با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری برای هفتمین سال پیاپی در آستان امامزادگان آن منطقه اظهار داشت: این طرح در برخی امامزادگان شاخص استان تهران به دلیل قرارگیری در مسیر تردد زائرین و مسافرین با استقبال بیشتری مواجه شده است.

وی در ادامه افزود: امامزاده طالب پاکدشت در مسیر ورودی و خروجی استان تهران و در بزرگراه امام رضا (ع) قرار دارد به همین دلیل این امامزاده یکی از امامزادگان شاخصی است که طرح آرامش بهاری در آن برگزار می‌شود.


نظری با اشاره به برپایی خیمه معرفت در امامزاده طالب ادامه داد: غرفه مشاوره وقف، غرفه مشاوره خانواده، غرفه پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و دینی، غرفه چندرسانه‌ای، غرفه کودک بخشی از این غرفه‌هاست.

وی تصریح کرد: خدمات مختلفی به مسافرین و زائرین این امامزاده ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها اسکان موقت است و بر همین اساس چادری را برای اسکان موقت مسافرین و زائرینی که قصد استراحت دارند معین‌شده و آن‌ها می‌توانند به‌صورت رایگان از این چادر‌ها استفاده کنند.

رئیس اوقاف پاکدشت تأکید کرد: تعداد زیادی گردشگر و توریست خارجی از این امامزاده بازدید می‌کنند که در طول ایام نوروز بیش از ۶۰۰ تبعه از ۱۵ کشور به این امامزاده مراجعه می‌کنند. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات