۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۰۱۸۴۸
از صبح امروز؛

گروه‌های جهادی تبلیغی سفیران ولی عصر اهواز به کمک سیل زدگان شتافتند

گروه‌های جهادی تبلیغی سفیران ولی عصر اهواز به کمک سیل زدگان شتافتند
گروه‌های جهادی تبلیغی مدرسه علمیه سفیران ولی عصر اهواز به مناطق سیل زده استان اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از زمان آغاز سیل در خوزستان، طلاب و روحانیان مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، با حضور در کنار سیل زدگان افزون بر ترمیم و تکمیل سیل بند‌ها تلاش کردند تا آلام و درد‌های سیل زدگان را کاهش دهند.  

برهمین اساس از صبح امروز یک گروه جهادی تبلیغی از حوزه سفیران هدایت، ولی عصر عج اهواز به منطقه اسکان سیل زدگان شعیبیه شوشتر اعزام و در ادامه نیز سه گروه تبلیغی به کمپ‌های موقت اسکان در گوریه شوشتر رهسپار شدند.

در ادامه نیز سه گروه جهادی تبلیغی به مناطق استقرار سیل زدگان منطقه آهو دشت برای تقویت روحیه و کم کردن آلام اعزام و هم اکنون حضور فعالی دارند.

از سوی دیگر طلاب و روحانیان حوزه علمیه سفیران هدایت، ولی عصر (عج) اهواز در مناطق مختلف سیل زده مشغول خدمت رسانی از جهت تخلیه روستاها، توزیع مواد غذایی و مایحتاج مردم و تقویت سیل بند‌ها هستند تا آنجا که روز گذشته ۳ گروه جهادی تبلیغی مدرسه به کمپ‌های سیل زدگان منطقه بامدژ اعزام شدند و در طول ۱۰ روز حضور خود برپایی نماز جماعت، سخنرانی، برپایی مسابقه برای کودکان و برنامه‌های نشاط آور برگزار خواهند کرد.

حضور ۳ گروه جهادی در شهر سوسنگرد از دو روز گذشته برای کمک به تقویت سیل بندها، اعزام دو گروه جهادی به منطقه کوت سید صالح شهرستان کارون، اعزام یک گروه جهادی به اروندکنار و اعزام دو گروه جهادی به روستای سید نبی ال‌هایی دیگر فعالیت‌های صورت گرفته حوزه سفیران ولیعصر (عج) اهواز است./۹۴۵۶/د101/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات