۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۶۰۱۹۸۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دولت و مجلس بستر‌های لازم را برای تحقق شعار سال فراهم کنند

دولت و مجلس بستر‌های لازم را برای تحقق شعار سال فراهم کنند
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سال رونق تولید گفت: دولت و مجلس وظیفه دارند بستر‌های لازم را برای تحقق عملی شعار سال فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری شنبه در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با تبریک فرا رسیدن سال جدید و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال رونق تولید گفت: عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای همه مسؤولان یک تکلیف است.
 
وی با بیان این که رونق تولید تنها در شعار اتفاق نخواهد افتاد بلکه همه مسؤولان و مدیران بخش‌های مختلف باید در این جهت گام بردارند و تلاش کنند، افزود: اگر همه مسؤولان به وظایف خود در این خصوص عمل کنند شاهد رویداد‌های بسیار خوبی در عرصه اقتصادی و تولیدی کشور خواهیم بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مهم‌ترین پشتوانه کشور ظرفیت و پتانسیل داخلی است، خاطرنشان کرد: دل بستن به کمک‌های بیرونی و حمایت‌های خارجی بزرگترین اشتباه برخی مسؤولان کشور است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با بیان این که کشور با واردات و حمایت‌های خارجی نمی‌تواند مسیر صحیح خود را در پیش گیرد، گفت: تنها راه پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف تکیه بر توان بومی است.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که با خودباوری و اعتماد به نفس می‌توانیم از هر بحران و مشکلی عبور کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری امسال، بهترین مسیر را برای پیشرفت کشور پیشنهاد کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امیدواریم مسؤولان از برخورد شعار گونه با مسأله رونق تولید به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: دولت و مجلس وظیفه دارند بستر‌های لازم را برای تحقق عملی شعار سال فراهم کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه امروز کشور به دلیل تحریم‌ها و همچنین برخی سوء مدیریت‌ها با مشکلاتی مواجه شده است، خاطرنشان کرد: اگر تلاش‌های مسؤولان در تحقق کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیشتر می‌شد امروز شاهد فشار اقتصادی کمتری به مردم بودیم.
 
امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به سیل اخیر در استان اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این حادثه خسارت‌های بسیاری به بخش‌های مختلف وارد کرده است، گفت: مسؤولان وظیفه دارند از همه امکانات و پتانسیل خود برای جبران خسارت‌های به وجود آمده بهره گیرند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات