۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۰۲۰۸۵
امام جمعه بروجرد:

حضور روحانیت در مناطق سیل زده سبب تقویت روحیه سیل زدگان می شود

حضور روحانیت در مناطق سیل زده سبب تقویت روحیه سیل زدگان می شود
امام جمعه بروجرد با اشاره به حضور خودجوش و جهادی روحانیت و طلاب در مناطق سیل زده، گفت: این حضور در تقویت روحیه مردم تأثیرگذار است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: باران رحمت الهی و نعمت خداوندی است.

وی به سیل اخیر و شرایط مردم سیل زده در استان به ویژه شهرستان پلدختر و معمولان اشاره کرد و گفت: مردم پلدختر در شرایط سختی قرار دارند و نیازمند کمک بیشتری هستند.

حجت الاسلام حسینیی با اشاره به صدمه مردم شهرستان بروجرد ناشی از سیل اخیر گفت: ولی هم استانی های ما در پلدختر و معمولان صدمات بیشتری دیده اند و ضروری است تا کمک های خود را از طریق هلال احمر و ارگان های مجاز برای آنها ارسال کنیم.

 وی با تأکید بر اینکه مسؤولان برآورد میزان خسارات سیل را دقیق و واقعی جمع آوری و ارائه کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید جبران خسارت های مردم آسیب دیده را تسریع بخشند.

حجت الاسلام حسینی به وضعیت مردم سیل زده در پلدختر اشاره کرد و افزود: فعالیت گروه های جهادی مردمی، طلاب و روحانیان، بسیج در کنار نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند و این همدلی مردم لرستان شایسته قدردانی است.

وی افزود: امروز همه مردم لرستان با دل و جان به میدان آمده و در خدمت رسانی به مردم سیل زده پای کار هستند و کمک مردم موجب تقویت روحیه مردم سیل زده است.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت مدیریت در امدادرسانی به مردم سیل زده خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که همه مردم از کمک های مردمی از نظر آذوقه و دیگر نیازهایی که دارند بهره مند شوند.

وی با اشاره به وضعیت روحی و روانی مردم سیل زده اظهار داشت: حضور خودجوش روحانیان و طلاب در مناطق سیل زده افزون بر تقویت روحی خانواده ها در زمینه کمک رسانی به تخلیه منازل آنان از گل و لای و پاکسازی منازل، کوچه و خیابان ها نقش آفین است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات