۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۰۲۱۳۵
حجت الاسلام اریکه:

کمک رسانی به سیل زدگان مثال زدنی است

کمک رسانی به سیل زدگان مثال زدنی است
سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان گفت: اقشار مختلف روزانه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ با حضور در ستاد، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را ارائه می کنند.
حجت الاسلام دانیال اریکه، سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: با تشکیل ستاد به دستور آیت الله موسوی جزایری از روز جمعه شاهد هستیم که اقشار مختلف مردم روزانه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ با حضور در ستاد، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را ارائه و برای کمک و امدادرسانی دواطلبانه نام نویسی می‌کنند.

سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان اظهار داشت: امروز جامعه دانشگاهی، جامعه بازنشستگان فرهنگی، پیشکسوتان جنگ، بازنشسته‌های سپاه و گردان‌های جعفرطیار و کربلا، نور، فرهنگی و مهندسی و قرارگاه سری نصرت در ستاد حضور و آمادگی اعلام کردند و به ندای آیت الله موسوی جزایری لبیک گفتند.

حجت الاسلام اریکه خاطرنشان کرد: تا به الان چندین وسیله نقلیه مملو از اقلام و امکانات به مناطق سیل زده و اردوگاه‌ها فرستاده شدند ضمن اینکه از ساعت ۸ گروه‌های جهادی طلاب و دانشجویان طی هماهنگی با سازمان سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان در مناطق سیل زده برای تخلیه روستا‌ها و ترمیم سیل بند‌ها حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه گروه‌های تبلیغی طلاب از ۲ روز گذشته در کمپ‌های اسکان سیل زدگان حضور یپدا کردند، عنوان داشت: این گروه‌های تبلیغی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را در طول حضور اجرا می‌کنند.

سخنگوی ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان با اشاره به اینکه نیازمند پول نقد، کنسرو و مواد خشک برای پذیرایی از سیل زدگان هستیم، بیان داشت: سردار سلیمانی نیز از ستاد بازدید و ضمن خدا قوت و خسته نباشید، سلام و پیام رهبر معظم انقلاب را ابلاغ و همبستگی و همدردی خود را با اعضای ستاد اعلام کرد.

حجت الاسلام اریکه از عموم مردم حفظ آرامش را خواستار شد و گفت: استانداری، هلال احمر، سپاه حضرت ولی عصر (عج) و شهرداری با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات