۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۱۵۰
آیت الله شب زنده دار:

مردم با وجود برخی گلایه ها پای اسلام و انقلاب ایستاده اند

مردم با وجود برخی گلایه ها پای اسلام و انقلاب ایستاده اند
عضو فقهای شورای نگهبان ارتقای بینش سیاسی مردم را برکات انقلاب دانست و شاهد آن را ایستادگی مردم پای اسلام و انقلاب با وجود برخی گلایه ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در جلسه تبیین و تجلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی اسلامی در کلام رهبر معظم انقلاب، ارتقای شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم را از این برکات برشمرد.

وی افزود: این واقعیتی است که بحمدالله مردم ایران به برکت انقلاب آگاهی های سیاسی بالایی پیدا کردند، مردم هم دشمن شناسی بالایی پیدا کردند و هم دسیسه ها و توطئه های دشمنان علیه کشور و انقلاب را به خوبی درک می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: شاهد این بینش بالا، این است که مردم با وجود گلایه مندی هایی که از برخی مسؤولان و کم کاری ها دارند، در جایی که پای انقلاب و اسلام در کار است مانند 22 بهمن ها و روز قدس ها اجابت می کنند و به میدان می آیند که نشان دهنده بینش و رشد سیاسی و آگاهی ملت ایران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب شده که آگاهی و بینش سیاسی مردم ارتقا پیدا کند، امام راحل با اطلاعیه ها و فرمایشات خود با تقوا و نیت پاک به مردم آگاهی های لازم را دادند و سپس خلف صالح ایشان این راه را ادامه دادند.

آیت الله شب زنده دار تأکید کرد: بحمدالله خداوند متعال به ملت ایران لطف کرده و این آگاهی بالای سیاسی در آن ها وجود دارد؛ بنابراین ارتقای بینش سیاسی از برکات مهم انقلاب است که باید مورد توجه باشد.

وی همچنین در ابتدای سخنان خود با تبریک حلول ماه شعبان عنوان کرد: این ماه مبارک ذاتا و از نظر ولادت های عظیم الشأن مشحون از خیرات و برکات است، امیدواریم که خداوند متعال توفیق دهد که به خوبی بتوانیم از این ماه عزیز بهره مند شویم.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرشان کرد: رسول خدا(ص) فرمودند که ماه شعبان به این دلیل شعبان نامیده شد که شعبات فراوانی از خیرات در آن وجود دارد و اعمال و خیرات انسان دارای آثار شگفت آوری است؛ بنابراین شعبان ماه مغتنمی است و همه باید از این ماه شریف بهره برداری بهینه کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
مردم شریف ایران همانگونه که در چهل سال اخیراسیر لجن پراکنی و تبلیغات دروغین دشمنان نشده اند این بار نیز با همراهی و پشتیبانی از نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.
0
0
نور الله بهرامی
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
انقلاب اسلامی ایران نشانه افول نظام سلطه در جهان و درخشش بارقه های معنویت در آخرالزمان است.
0
0