۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۲۳۱۰
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

مصمم بر هم افزایی با دستگاه‌های انقلابی هستیم

مصمم بر هم افزایی با دستگاه‌های انقلابی هستیم
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بازوی انقلاب اسلامی و نهاد‌های انقلابی هستیم، گفت: مصمم و مصر بر هم افزایی با دستگاه‌های انقلابی هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی استان خوزستان، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه سازمان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: درج سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی کار را برای آمریکا و رژیم صهیونیستی سخت‌تر و در عین حال عزم ملت ایران را در دفاع از سپاه بیشتر می‌کند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سپاهی ها، پاسداران حق در سراسر جهان هستند، عنوان داشت: جوانان هشتک «من پاسدار هستم» را راه اندازی کردند و به واقع با حمایت از این عزیزان، پاسدار انقلاب اسلامی خواهیم بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بازوی انقلاب اسلامی و نهاد‌های انقلابی هستیم، تصریح کرد: نهاد‌های انقلابی و نیرو‌های انقلابی روی کمک‌های ما حساب کنند؛ چنانکه سپاه پاسداران نیز بیش از پیش از حمایت سازمان تبلیغات اسلامی بهره مند می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه هم افزایی بیشتر با ارگان‌ها و نهاد‌ها را خواستار هستیم، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی هم افزایی بیشتر باید میان نهاد‌های حاکمیتی به وقوع بپیوندد، از سوی دیگر حوزه هنری نیز مورد حمایت سازمان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مصمم و مصر بر هم افزایی با دستگاه‌های انقلابی هستیم، افزود: جنگ در زمان کنونی پیشرفته شده است؛ از این رو بیش از پیش همراه معتمدان و مردم خواهیم بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به عنایت رهبر انقلاب به خوزستان و نیرو‌های انقلابی استان اشاره کرد و گفت: ما خادم مردم هستیم و در عمل تبلیغ آموزه‌های الهی و انقلابی را باید انجام دهیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات