۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۳۹۲
معاون امور طلاب استان کرمان:

بیش از ۳۰۰ طلبه کرمانی متقاضی اعزام به مناطق سیل زده هستند

بیش از ۳۰۰ طلبه کرمانی متقاضی اعزام به مناطق سیل زده هستند
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به سیل اخیر در کشور، گفت: اطلاع رسانی برای جمع آوری کمک‌ها برای سیل زدگان اولین قدم حوزه علمیه کرمان برای مردم سیل زده است.
حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با برنامه‌های حوزه علمیه کرمان برای سیل زدگان، گفت: اطلاع رسانی برای جمع آوری کمک‌ها برای سیل زدگان اولین قدم حوزه علمیه کرمان برای مردم سیل زده است.
 
وی افزود: خانواده‌های طلاب تمام استان کرمان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مرکز مدیریت حوزه علمیه کرمان فرستاده اند که در اولین فرصت این کمک‌ها در اختیار مردم سیل زده قرار می‌گیرد.
 
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که کمک‌های زیادی باید از سوی مردم و طلاب به مردم سیل زده انجام گیرد، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب کرمان متقاضی اعزام به مناطق سیل زده هستند.
 
معاون امور طلاب استان کرمان با بیان این که حوزه علمیه کرمان گردان جهادی تبلغی را برای رفتن طلاب به مناطق سیل زده برپا کرده، اظهار داشت: شهر خوزستان و روستا‌های اطراف همچون حمیدیه از اولویت‌های اول طلاب کرمان است.
 
وی تصریح کرد: اساتید حوزه علمیه با رفتن به مساجد شهر کرمان به دنبال گفتن عمق فاجعه سیل به مردم هستند، زیرا بعضی از مردم هنوز عمق فاجعه سیل را نمی‌فهمند و مردم باید بدانند که خسارت‌های زیادی به مردم وارد شده است.
 
حجت الاسلام زمزم زاده با توجه به این که مردم کمک‌های بیشتری باید برای رفع خسارت‌های مردم سیل زده انجام دهند، اظهار داشت: طلاب کرمان آماده باش برای رفتن به مناطق سیل زده هستند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات