۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۰۲۶۷۶
امام جمعه موقت سمنان:

تروریست خواندن سپاه ناشی از سردرگمی و ناامیدی سردمداران استکبارجهانی است

تروریست خواندن سپاه ناشی از سردرگمی و ناامیدی سردمداران استکبارجهانی است
امام جمعه موقت سمنان قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا را اقدامی احمقانه و ناشی از سردرگمی و ناامیدی سردمداران استکبارجهانی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز سمنان که با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با محکومیت اقدام ترامپ و دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه تروریستی، اظهار داشت: خوشبختانه این اقدام نابخردانه دشمن سبب همدلی و انسجام بیشتر ملت و مسئولان ما حول محور نیروی ولایی سپاه شد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: آمریکای جهانخوار در طول دهه‌های اخیر هزینه‌های بسیاری برای به زانو در آوردن ملت غیور ایران انجام داده که همه آن‌ها به فضل خداوند و با بصیرت و مقاومت ملت بی نتیجه مانده و این اقدام احمقانه آن‌ها علیه سپاه نیز دشمنی دیگری است که نتیجه‌ای جز شکست برای آن‌ها در پی نخواهد داشت.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه پاسداران ناشی از سردرگمی و ناامیدی سردمداران استکبارجهانی است، خاطر نشان کرد: امروز ناو‌های آمریکایی و دیگر ایادی نظام سلطه برای عبور از تنگه استراتژیک هرمز از نیرو‌های مقتدر ایران اسلامی و سپاه اجازه می‌گیرند، این اقتدار کشور ما است که آن‌ها را خشمگین نموده و سپاه پاسداران سهم بسیار مهمی در این عزت و اقتدار و شکست‌های پیاپی دشمن در منطقه دارد.

حجت الاسلام عبدوس تصریح کرد: آمریکا در حالی نام سپاه پاسداران را با بی شرمی در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده که کارنامه این نیروی مردمی و الهی در مبارزه با تروریست منطقه‌ای و جهانی و نابودی تروریست‌های خونریز و دست پرورده آمریکا برای ملت‌های منطقه روشن است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه سردمداران نظام سلطه از هر ابزار و فشاری برای برهم زدن آرامش ملت ما بهره می‌برند، اظهار داشت: وحدت و همدلی در سایه هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب بزرگترین عامل قدرت و اقتدار ملت ما در برابر زیاده خواهان و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران است./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات