۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۲۹۰۶
در مدرسه علمیه مروی؛

تجمع بزرگ طلاب سبزپوش تهرانی در حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد

تجمع بزرگ طلاب سبزپوش تهرانی در حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد
علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیان حوزه‌ علمیه استان تهران با برگزاری تجمعی باشکوه در مدرسه علمیه مروی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه استان تهران امروز یک‌شنبه 25 فروردین با برگزاری تجمعی باشکوه در مدرسه علمیه مروی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلان داشته و اقدام اخیر آمریکای ابرتروریست را محکوم کردند.

گفتنی است این تجمع که با عنوان «من سپاهی‌ام» راس ساعت 11 در مدرسه علمیه با حضور آیت الله رشاد رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه تهران، آیت الله تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی، مدیران مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان تهران و جمعی از طلاب و اساتید حوزه های علمیه برگزار شد.

یادآور می‌شود شرکت کنندگان با لباس سبز سپاهی در این تجمع حاضر شده و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی «من سپاهی‌ام» «جانم فدای رهبر» «مرگ بر آمریکای تروریست» اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست تروریست‌ها را محکوم کردند.

یادآور می‌شود سخنران این مراسم حجت الاسلام سالک نماینده مجلس شورای اسلامی بود که مهمترین شاخصه انحطاط تمدن غرب را آمریکا معرفی کرد و گفت: امپراتوری دموکراسی آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات