۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۰۲۹۰۸

تشکیل تیم ویژه رصد و شناسایی مناطق بحرانی در شهر‌های سیل زده

تشکیل تیم ویژه رصد و شناسایی مناطق بحرانی در شهر‌های سیل زده
حجت الاسلام پشم فروش از تشکیل یک تیم ویژه ۱۵ نفره از روحانیت کانون تخصصی تبلیغ آستان قدس برای رصد و شناسایی مناطق بحران زده و درگیر سیل خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: از روزی که رهبر انقلاب در پیام ارسالی به مردم سیل زده گلستان، نام خوزستان را ذکر کرد، اعضای ستاد متوجه بحران استان شده و آستین همت را بالا زدند.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان عنوان داشت: اعضای کانون خادم یاری در ستاد کمک رسانی به سیل زدگان حضور پیدا کردند در عین حال از ظرفیت و امکانات آستان قدس رضوی استان، استفاده و گروه‌های جهادی کانون پای کار آمدند.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه سازماندهی و دریافت و توزیع اقلام بر عهده مسؤولان کانون خادم یاری خوزستان است، تصریح کرد: در بالای ۴۵ کمپ اسکان سیل زدگان، گروه‌های طلاب و کانون‌های خادم یاری تبلیغی مستقر و برنامه‌های مرتبط با کودکان را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ میلیون تومان برای خرید جایزه، خوراکی و اقلام مورد نیاز بچه ها و اسباب بازی هزینه شده است.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان به سرکشی مبلغه‌های کانون از کمپ‌ها اشاره کرد و گفت: روزانه بالای ۲۵۰ مبلغه خواهر جدا از مبلغان برادر برای سرکشی، تفقد، توزیع اقلام بهداشتی ویژه بانوان و فعالیت‌های تبلیغی حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام پشم فروش بیان داشت: یک تیم ویژه ۱۵ نفره از روحانیت کانون را برای رصد و شناسایی قرار دادیم تا مناطق بحران زده درگیر سیل شناسایی شوند و نیاز‌های فرهنگی، لجستیکی و غذایی و بهداشتی را اعلام و در اختیارشان قرار دهیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات