۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۰۳۱۸۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

افتخارات ارتش به وسیله هنر برای نسل جوان باقی بماند

افتخارات ارتش به وسیله هنر برای نسل جوان باقی بماند
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ثبت افتخارات ارتش در تاریخ نیروهای مسلح، گفت: این افتخارات با ساخت مستند و دیگر برنامه ها باید برای نسل جوان باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار نیروهای ارتش که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مردم آسیب دیده در سیل اخیر در صبح روز ۱۳ فروردین وقتی که چشم خود را باز کردند با ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی و بسیج روبرو شدند و مایه دلگرمی آنان بود.

وی با اشاره به رضایتمندی و تشکر مردم سیل‌زده از ارتش افزود: حضور نیروهای مسلح و ارتش در حوادث و اموری که مربوط به مردم می‌شود توأم با مهربانی، محبت و آرامش بخشی است و این مهربانی به دل مردم می‌نشیند.

اعتماد و افتخار مردم به نیروهای مسلح سرمایه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اعتماد و افتخار مردم به نیروهای مسلح و ارتش را سرمایه خواند و اظهار داشت: نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی اولین گروه‌هایی بودند که پس از وقوع سیل اخیر وارد میدان شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نخستین پرواز توسط بالگرد و فرمانده نیروی زمینی ارتش در ساعت هفت صبح صورت گرفت، خاطرنشان کرد: هوا نیروز ارتش در حادثه سیل از نظر امداد پرواز رکورد زد، به خوبی درخشید و جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ارتش ظرف ۴۸ ساعت با احداث یک پل و تسریع بخشیدن به رفت و آمد برای امداد رسانی گفت: این افتخارات باید در تاریخ نیروهای مسلح ما ثبت شود و برای نسل جوان باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما توانمند، قوی و یکپارچه هستند، خاطرنشان کرد: مردم ما عملیات‌های متعددی که نیروی هوایی و دریایی ارتش انجام داده را فراموش نمی‌کنند و امروز در عرصه حوادث و بلایای طبیعی ارتش از افتخارات است.

ارتش در عرصه نظامی و خدمت رسانی به مردم کارنامه درخشانی برجای گذاشته است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: ارتش فقط یک نیروی نظامی محض نیست بلکه یک نیروی نظامی خدوم و پا در رکاب برای خدمت به مردم است و در عرصه نظامی و خدمت رسانی به مردم کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی حادثه سیل و همزمان شدن با اعلام تروریست بودن سپاه را مایه رسوایی آمریکا اعلام کرد و گفت: اینکه آمریکا در برابر نیروهای مسلح و اقدامات انسانی سپاه، آن را تروریست اعلام می‌کند نشانه عجز است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات