۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۶۰۳۵۶۷
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

مسؤولان به حرف جوانان گوش کنند

مسؤولان به حرف جوانان گوش کنند
امام جمعه همدان گفت: امیدواریم این هفته فرصتی باشد تا توجه بیشتری به جوانان و مشکلات آنها شود و حداقل مدیران و مسؤولان پای درد و دل آنها بشینند و به حرف های آنها گوش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان با دعوت به رعایت تقوا خاطر نشان کرد: اگر کسی در این دنیا در رعایت کردن تقوا پیش گام باشد در قیامت هیج مشکل و گرفتاری نخواهد داشت.

وی با تبریک اعیاد ماه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) یادآور شد: مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان امسال باید همانند مردم قم که با تمام وجود به میدان می آیند در هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشن های نیمه شعبان تلاش کنند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: البته هر سال به بهترین نحو این جشن ها برگزار می شود اما باید با برنامه ریزی دقیق توجه بیشتری در برگزاری جشن ها داشته باشیم تا نمود اجتماعی خاصی پیدا کند.

وی افزود: با ظهور حضرت حجت (عج) تمام مشکلات بشر از بین خواهد رفت و پس از آن است که در کارها گشایش ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه با تبریک روز ارتش به ارتشیان کشور اظهار داشت: ارتش ما ارتشی مردمی است که هر جا به آنها نیاز بوده با فداکاری در کنار مردم بوده اند.

وی یادآور شد: در وقوع سیل در چند استان کشور ارتش آن قدر فداکاری کرد که رهبر معظم انقلاب نیز از خدمات و تلاش ها این نهاد انقلابی تشکر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ارتش را نهادی مردمی عنوان کرد و گفت: پس از وقوع سیل، در بعضی از مناطق حتی سریعتر از سایر نهاد ها نیروهای ارتش خود ر منطقه رساندن و همراه و در خدمت مردم بودند.

وی سپاه و ارتش را دارای یک هدف دانست وگفت: الحمدالله در بین نیروهای مسلح ما وحدت بسیار خوبی برقرار است  و پس از اتفاقات اخیر و حرکت آمریکایی ها وحدت بیش تری را در کشور در بین همه نهادها شاهد بودیم.

امام جمعه همدان با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان به زحمت کشان در این عرصه خاطر نشان کرد: این عزیزان که با زحمات وتلاش های خود امنیت را در کشور برقرار کرده اند آسایش خود را خرج امنیت حاکم در کشور کرده اند.

وی روز جوان را زمان مناسبی برای توجه بیشتر به قشر جوان دانست و گفت: فارغ از تقدیر و تشکر از جوانان در این روز باید مسوولان توجه جدی به آن ها داشته باشند و مشکلات جوانان را که معضلی اساسی در کشور محسوب می شود را حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: زمانی که انسان مشکلات جوانان را از نزدیک می بیند افسوس می خورد و امیدواریم این هفته فرصتی باشد تا توجه بیشتری به جوانان و مشکلات آنها شود و حداقل مدیران و مسؤولان پای درد و دل آنها بشینند و به حرف های آن ها گوش کنند.

وی در پایان با تشکر از حضور مردم در امداد رسانی به مناطق سیل زده خاطر نشان کرد: علیرغم همه کمک های صورت گرفته بازهم نیازمند کمک مردم عزیز هستیم چرا که مشکلات زیاد است و دولت به تنهایی توان کمک رسانی را ندارد و باید مردم با مسؤولان همکاری کنند./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات