۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۴۰۶۸
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

وقت گذاشتن برای خانواده جلوی ناهنجاری های اجتماعی را می گیرد

وقت گذاشتن برای خانواده جلوی ناهنجاری های اجتماعی را می گیرد
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت وقت گذاشتن طلبه برای خانواده را امری ضروری خواند و گفت: این مهم موجب جلوگیری از بسیاری از ناهنجاری ها می شود.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر اینکه طلاب باید در رسیدگی به مباحث علمی، درسی و اجتماعی اعتدال را رعایت کنند و برای خانواده وقت بگذارند، بیان داشت: باید وقت را مدیریت کرد.

وی افزود: اگر وقت را مدیریت کنیم و برای انجام امور برنامه ریزی کنیم هرکاری به موقع انجام می شود و در این راستا طلاب باید بزرگان حوزه را الگو قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت یادآور شد: در روایت داریم که آمده است مؤمن قسمتی از وقت خود برای عبادت، کار، استراحت، تفریحات سالم و در کنار خانواده بودن تقسیم می کند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار هم بودن و باهم انس گرفتن از جمله حقوقی است که خانواده بر گردن یکدیگر دارند.

حجت الاسلام سبحانی با بیان اینکه بچه هایی که مشکل پیدا می کنند به علت این است که پدر و مادر در کنار فرزند نبوده و خلأ وجود پدر یا مادر موجب بروز مشکلاتی می شود.

وی عنوان کرد: طلاب در کنار رسالت خطیری که در حوزه درس و تبلیغ و انجام وظیفه طلبگی که بر دوش دارند باید برای خانواده وقت بگذارند و روز به روز با بیشتر شدن انس و الفت بین اعضای خانواده جلوی بروز آسیب ها و ناهنجاری ها گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت عنوان کرد: طلاب نباید از تربیت فرزندان غافل شوند و زحمات همسر خود را که نقش مؤثری در پیشرفت علمی و تبلیغی آنان دارند غافل بمانند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات