۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۴۰۹۸

گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون‎های مساجد در قم آغاز شد

گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون‎های مساجد در قم آغاز شد
گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های مساجد با حضور در خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت) در قم آغاز شد.

این گردهمایی در روزهای 4 و 5 اردیبهشت ماه برگزار می شود و طی آن گزارش عملکرد دبیرخانه های کل کشور، طراحی و تدوین برنامه های آینده ، برنامه‌های‌ ستادی، اوقات فراغت تابستان و ... انجام خواهد گرفت.

گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد صبح امروز با شرکت مدیران در خطبه خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.

 قم حرم اهل بیت(س) است

حجت الاسلام «سعید روحانی» در گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که از صبح امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت) آغاز بکار کرد، ضمن خوشامدگویی به حاضران در این مراسم گفت: همه تلاش خود را انجام دادیم تا میزبان خوبی برای باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این اولین بار است که قم به عنوان میزبان گردهمایی انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: زیارت حضرت معصومه(س) از توفیق هایی است که در پی انتخاب قم به عنوان میزبان برای ما نائل شده و توانستیم خدمتگزار دوستان باشیم.

حجت الاسلام روحانی اظهار داشت: قم حرم اهل بیت(س) است و در شهر بسیار مهمی قرار داریم که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت است و ایشان توجه فراوانی به مهمانان خود دارند.

لوگوی «فهما» رونمایی شد

در حاشیه این مراسم از لوگوی «فهما» درونمایی شد.

«فهما» مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است که لوگوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد بود.

این لوگو توسط حجت الاسلام ارزانی، حسینی کاشانی و جمعی از معاونان و مدیران استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به امضا رسید. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات