۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۴۳۱۷
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

آمریکایی ها ذره ای به منافع ملت ها احترام نمی گذارند + فیلم

آمریکایی ها ذره ای به منافع ملت ها احترام نمی گذارند + فیلم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس آمریکا را نماد تروریست در منطقه و جهان دانست و سپاه پاسداران را قدرتمندترین و بازدارنده ترین نیروی نظامی جهان عنوان کرد.

حجت الاسلام سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، درخصوص اقدام خصمانه آمریکا در تروریست دانستن سپاه پاسداران گفت: آمریکا بالذات تروریست دولتی است.

وی افزود: آمریکا جنایات فراوانی در طول این 40 سال علیه کشور ایران و سایر کشورها انجام داده از این رو می توان گفت عامل اصلی ترور در سطح جهان و منطقه خود آمریکاست.

حجت الاسلام سالک مهمترین انگیزه تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا را حفظ منافع خود دانست و ابراز کرد: آمریکای ابرتروریست، با پوشش مبارزه با تروریست این اقدامات بی شرمانه را علیه ایران انجام داد تا به اهداف و خواسته های خود دست یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: آمریکا با سر دادن شعار حقوق بشر به واقعی کلمه مبانی آن را نقض می کند و با قلدری که در سطح جهان انجام می دهد ذره ای به منافع انسانی ملت ها احترام نمی گذارد.

وی افزود: دولت آمریکا برخلاف همه معاهدات و قرار دادهای بین المللی یک نیروی مسلح، پرتوان، قدرتمند و بازدارنده‌ای مانند سپاه را تروریست معرفی می کند؛ بی تردید ارتش آمریکا تروریست هستند.

حجت الاسلام سالک در پایان ادامه داد: آمریکا با به راه انداختن جنگ نیابتی، گروه های تکفیری مانند داعش و النصره را ایجاد کرد تا بتواند از این طریق اقدامات تروریستی خود را انجام دهد بنابراین آمریکا نماد تروریست در منطقه و جهان است./813/ت302/ق

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
نمیشه که آقایونی در کشور مسئولیت داشته باشند در هر رده و پست و مقامی که شعار انقلابی گری و نسخه انقلابی و ارزشی برای عامه مردم بپیچند ولی خود و آقازاده ها و بستگانشون رفتارها و سبک زندگی غیر ارزشی و غیر انقلابی داشته باشند.
2
0