۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۰۴۴۸۷
آیت الله طبرسی:

تکریم ارباب رجوع نباید تنها در حد شعار باقی بماند

تکریم ارباب رجوع نباید تنها در حد شعار باقی بماند
آیت الله طبرسی با بیان این که مردم از رسیدگی به مشکلات در برخی ادارات گلایه دارند، گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی نباید تنها در حد شعار باقی بماند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای اداری استان در سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید بر ضرورت عزم همه مدیران و مسؤولان بخش‌های مختلف به منظور تحقق عملی شعار سال تأکید کرد.
 
وی با بیان این که همه بخش‌های کشور در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در سال جدید مسؤول هستند، افزود: به طور حتم تقویت رونق تولید لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هر چه تولید در داخل کشور رونق داشته باشد به همان میزان شاهد رشد اقتصادی و کاهش اثر تحریم‌ها بر کشور خواهیم بود، تصریح کرد: مسؤلان تلاش کنند با حمایت از تولید داخلی از فشار‌های اقتصادی بر مردم بکاهند.
 
آیت الله طبرسی با تأکید بر این که تولید داخلی با شعار و وعده‌های بی پشتوانه رونق پیدا نخواهد کرد، بیان داشت: مسؤلان این بخش باید با مدیریت جهادی و انقلابی در جهت حقق شعار سال اقدام کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل اخیر در مازندران اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این حادثه به زیر ساخت‌های کشاورزی و مسکونی مردم در برخی شهر‌ها خسارت‌های جدی وارد کرد، افزود: مسؤلان نباید نسبت به مشکلات و گرفتاری مردم بی تفاوت باشند بلکه باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات آن‌ها به کار گیرند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز قشر محروم، مستضعف و کارگر جامعه بیشتری فشار ناشی از مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند، افزود: مسؤولان کشور باید به داد این مردم محروم برسند و نباید این انسان‌های مستضعف زیر بار فشار‌ها و مشکلات اقتصادی و مسائل ناشی از سیل له شوند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که از ابتدای حادثه سیل تا به امروز اقدامات خوبی برای برون رفت شرایط بحرانی از سوی مسؤولان صورت گرفته است، بیان داشت: اما به دلیل گستردگی مشکلات و حجم خسارت‌های وارد شده این اقدامات صورت گرفته کافی نیست و باید با تلاش و جدیت بیشتری دنبال شود.
 
وی با بیان این که تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی نباید تنها در حد شعار باقی بماند، افزود: مسؤولان باید بدانند که جایگاهی که امروز در آن قرار دارند امانت و اعتباری است و باید همه توان خود را صرف خدمت به مردم کنند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که مردم از وضعیت موجود در ادارات و سازمان‌ها گلایه دارند، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، توجه به مردم باید در رأس امور باشد و نباید شاهد نارضایتی‌های مردمی از برخی ادارات دولتی باشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات