۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۰۴۵۱۶

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی
برگزاری یادواره ۶۱ شهید درق، تکریم و معارفه امام جمعه تیتکانلو و جشن روز جوان با چاشنی گلریزان برای سیل زدگان عناوین اخبار خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، عظیم ابراهیم پور، جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا در یادواره ۶۱ شهید والامقام درق، گفت: شهر درق با تقدیم ۶۱ شهید والامقام به شهر شهید پرور معروف شده است و امروز جوانان این دیار شهدا را الگوی زندگی خود قرار داده اند.

ظفری مسئول برگزاری یادواره شهدای درق هم اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس، شهر درق با جمعیت 2 هزار و 100 نفر، ۷۰۰ رزمنده را عازم جبهه های حق علیه باطل کرد.

تکریم و معارفه امام جمعه تیتکانلو

در جلسه شورای اداری بخش خبوشان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسین نادعلیزاده، حجت الاسلام رضا حسن زاده به عنوان امام جمعه جدید شهر تیتکانلو به مدت 3 سال معرفی شد.

حجت الاسلام آزموده مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی در این جلسه با اشاره به لزوم ایجاد و انجام آبادانی فرهنگی در قرارگاه نمازجمعه گفت: نمازجمعه قرارگاه ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت است که امام جمعه با داشتن تمام این ویژگی ها، آن ها را به مردم منتقل می کند.

ضرورت حضور مدیران در کنار مردم در برنامه های مختلف

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه فاروج در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه تیتکانلو گفت: یکی از انتظارات مردم، حضور مدیران در کنار مردم در برنامه های مختلف از جمله نماز جمعه و استفاده از ظرفیت جوانان در این سنگر و در بخش های مختلف است.

حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه سابق تیتکانلو نیز گفت: نمازجمعه تیتکانلو یکی از یادگارهای سفر رهبری در سال 91 است که امیدوارم اهالی بخش و مدیران با تمام توان و قدرت در راستای حفظ سنگر نمازجمعه تلاش کنند.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه جدید تیتکانلو نیز گفت: در تمام برنامه ها و فعالیت ها از ظرفیت جوانان منطقه استفاده خواهیم کرد.به گزارش خبرنگار ما، مراسم عطر افشانی مزار پاک شهدای تیتکانلو نیز انجام شد.

جشن روز جوان با چاشنی گلریزان برای سیل زدگان

طی مراسمی و همزمان با جشن هفته ملی جوان، ۱۸ جوان نمونه اسفراین تجلیل شدند و جشن گلریزان برای یاری رساندن به هموطنان مناطق سیل زده برگزار شد.

رستمی فرماندار اسفراین گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به نقش بی بدیل جوانان و بانوان در توسعه کشور در ابعاد گوناگون اشاره شده است که تحقق این بیانیه راهبردی باید از سوی همگان مورد توجه باشد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات