۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۰۴۵۷۴

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی امام خمینی برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی امام خمینی برگزار شد
فراخوان این مسابقه دی ماه گذشته منتشر شده بود و براساس آن علاقه‌مندان باید کتاب «امام خمینی (ره)» را مطالعه و به صورت آنلاین در مسابقه شرکت می‌کردند.
به گزارش خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی امام خمینی (ره) با موضوع زندگی رهبر انقلاب، عصر شنبه ۷ اردیبهشت به همت انتشارات مدرسه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

فراخوان این مسابقه دی ماه سال گذشته منتشر شده بود و براساس آن علاقه‌مندان باید کتاب «امام خمینی (ره)» اثر امیرحسین فردی را مطالعه می‌کردند و به صورت آنلاین در مسابقه شرکت می‌کردند. در کتاب «امام خمینی» فراز و فرود‌های زندگی امام خمینی (ره) به شکل داستانی روایت می‌شود. این کتاب که پیشتر نسخه کاغذی آن به چاپ رسیده بود به مناسبت برگزاری مسابقه کتابخوانی، نسخه صوتی آن هم منتشر شد تا شرکت کنندگان بتوانند دسترسی راحت‌تر برای استفاده از آن را داشته باشند.

براین اساس ۳۲۰ نفر از تهران و شهرستان‌ها در این مسابقه شرکت کردند که اغلب آن‌ها دانش‌آموزان بودند و می‌توانستند کتاب را به ۳ صورت چاپی، الکترونیکی و صوتی تهیه کنند.

مسابقه کتاب‌خوانی امام خمینی (ره) تا دهم اسفند ۱۳۹۷ ادامه داشت و امروز در نمایشگاه کتاب تهران برگزیدگان در رتبه‌های اول، دوم و سوم معرفی شدند و در نهایت به ۲۲ برنده بن خرید کتاب اهدا شد.

نفر اول و سوم و همچنین پنج برنده این مسابقه از مدرسه علامه حلی ۸ بودند.

مسابقه کتابخوانی امام خمینی (ره) به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی بیشتر بچه‌ها با امام خمینی (ره) و آثاری که در این حوزه منتشر شده است، برگزار شد. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات