۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۶۰۴۹۵۱
مدیر گروه فقه خانواده جامعه المصطفی:

مؤلفه های اقتدار نظام آماج هجمه های دشمن قرار گرفته است

مؤلفه های اقتدار نظام آماج هجمه های دشمن قرار گرفته است
حجت الاسلام والمسلمین حکیم با بیان این که هفت نقطه قدرت ایران مورد تهاجمات دشمن قرار گرفته است،گفت: خانواده مهم ترین رکن است زیرا تمامی نقاط دیگر در خانواده شکل می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمنذر حکیم در چهارمین روز از سلسله نشست های طلیعه رمضان که عصر سه شنبه در سالن همایش های غدیر برگزار شد، با تبیین منشور رهبری در زمینه تحکیم خانواده گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای هفت نقطه اقتدار است که از سوی دشمنان مورد هجوم قرار گرفته است.

مدیر گروه فقه خانواده جامعه المصطفی ادامه داد: اولین نقطه قدرت اسلام است که با اسلام هراسی دشمن مواجه شده؛ نظام همچنین امت واحده اسلامی از نقاط اقتدار انقلاب اسلامی ایران به شمار می روند که دشمن برای ایجاد تفرقه در میان امت مسلمان نقشه های گوناگونی کشیده است.

وی افزود: تشیع و مرجعیت از نقاط دیگر اقتدار انقلاب اسلامی هستند که دیده می شود برای تخریب مرجعیت چه کارهای که انجام نمی دهند همچنین حوزه علمیه و خانواده.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمنذر حکیم با تأکید بر این که خانواده مهم ترین رکن اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: مراجع تقلید، شیعیان فداکار واقعی، طلاب حوز علمیه و همه موارد دیگر در خانواده تربیت می شوند؛ بنابراین خانواده یک کانون قدرت به شمار می رود و در صورت آسیب دیدن بیشترین آسیب را به جامعه وارد می کند.

وی با بیان این که سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه تحکیم خانواده طلیعه بیانیه گام دوم است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین فرایض بیانیه دوم بحث سبک زندگی را مطرح کرده اند؛ سبک زدگی زمانی محقق می شود که سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در زمینه تحکیم خانواده محقق شوند.

وی با تصریح بر این که با بازوی پرتوان مبلغان حوزه های علمیه نهضت فراگیر ملی در زمینه تحکیم خانواده محقق خواهد شد، گفت: ایجاد نهضت فراگیر ملی در زمینه خانواده نیازمند برنامه ریزی است که اگر تمامی نهادهای حوزی دست به دست هم دهند چنین موردی تحقق پیدا خواهد کرد که البته بدون آموزش نیز محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به طرح نظام جامع خانواده اسلامی گفت: بیش از بیست سال در زمینه این طرح تلاش شده است که به تمام نیازهای خانواده اعم از تربیت، سلامت، اقتصاد،مدیریت و روابط اجتماعی خانواده توجه کامل دارد و آنها را پاسخ می دهد./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات