۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۶۰۵۰۶۶

تشریح جزییات طرح مطالعاتی شهید مطهری در حوزه

تشریح جزییات طرح مطالعاتی شهید مطهری در حوزه
مسؤول اجرای طرح مطالعاتی شهید مطهری به تشریح جزئیات این طرح پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ملکی امروز در همایش شهید مطهری و تمدن نوین اسلامی که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه علمیه در زمینه معرفی شهید مطهری گفت: مهم ترین فعالیت حوزه علمیه در زمینه معرفی شهید مطهری اجرای طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری است.

مسؤول اجرای طرح مطالعاتی شهید مطهری ادامه داد: این طرح سال 82 در شش مدرسه علمیه قم آغاز به کار کرد و نهایتا در سال 97 در 160 مدرسه علمیه با حضور بیش از سه هزار طلبه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب پس از نام نویسی در طرح مطالعاتی شهید مطهری کتاب مربوطه به سطح خود را با 30 درصد تخفیف دریافت می کند که پس ازمطالعه کتاب ها و شرکت در دو جلسه رفع مشکلات در آزمون شرکت می کنند که تاکنون 113 نفر طرح را به صورت کامل گذرانده اند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: برگزاری دوره های تابستانی نیز از دیرگ برنامه ها است که سا ل89 در شهر کرد، 92 در رامشهر و 97 در مشهد به مدت 30 روز برگزار شده است که در این مدت 15 جلد کتاب از سوی طلاب مطالعه شده و در آزمون شرکت کرده اند.

وی با بیان این که موضوعات مبتلابه در آثا شهید مطهری به صورت بروشور در اختیار طلاب قرار گرفته است، گفت: از آنها می توان به حقوق زن تساوی یا تشابه در دو شماره، حوادث پس از رحلت پیامبراکرم(ص)، حجاب، مکتب ایرانی یا اسلامی، چرا صلح و چرا قیام اشاره کرد./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
مصطفی رستمی
ارسال نظرات