۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۰۵۱۳۵
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

نخستین قدم دشمن تخریب جایگاه روحانیت است

نخستین قدم دشمن تخریب جایگاه روحانیت است
استاد حوزه علمیه گفت: اولین قدم دشمن تخریب جایگاه روحانیت و در ادامه تقابل فکری تز برنامه آنها و در انتها حذف فیزیکی و ترور آخرین قدم این هدف شوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدوی ارفع کارشناس دینی و مبلغ نهج البلاغه صبح امروز در جمع دانش پژوهان موسسه حوزوی تخصصی تبلیغ تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اتفاقاتی که در مثل قصه همدان قدیمی است و اموری است که می توان برای آن یک همایش و اجتماع گذاشت و خیلی سطحی این واقعه را فراموش کرده و هیچ صدایی از حوزه ها خارج نمی شود.

وی تاکید کرد: امروز حوزه های علمیه علیه این شورش ها باید نبض جبهه قلم و فرهنگ را در دست داشته باشد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در رابطه با عمامه های خونی باید از این فرصت ها استفاده عمیق کنیم و بدانیم که سه جریان ضدیت با روحانیت اصیل درگیر و فعال بوده است و ما اگر بتوانیم با توجه به خون شهید قاسمی جریان سازی علیه این جریان ها داشته باشیم بسیار پیش افتاده ایم.

حجت الاسلام مهدوی ارفع در تبیین جریان های معاند و علیه روحانیت گفت: جریان ابتذال و اباحه گری که فعال در سینما و هنر هستند و در ساختن فیلم هایی که در جهت قبح زدایی روحانیت است فعالیت دارند یکی از جبهه هایی است که بر علیه نیروهای انقلابی شوریده اند.

وی ادامه داد: معمولا این قشر با روحانیت اصیل ضدیت داشته و دارد و نمود امروزی آن در جریان چهارشنبه های سفید است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تز جدایی اسلام از سیاست بسیار قدیمی است و علما از قرآن متمادی گرفته تا بسیار در راستای شرح آن تالیفاتی داشته اند که باید طلاب به آن توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع ابراز داشت: سه جریان علیه روحانیت کار کرده اند، از جریان اباحه گری و ابتذال گرفته تا روشنفکران بیماری که داعیه جدایی دین از سیاست داشتند و حاکمیت های ظالم که هر سه علیه روحانیت فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: فعالیت این جریان در سه سیر متفاوت به این مقابله خود علیه روحانیت فعالیت می کند، اولین قدم تخریب جایگاه روحانیت و در ادامه تقابل فکری تز برنامه آنان و در انتها حذف فیزیکی و ترور آخرین قدم این هدف شوم آنان است.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: اولین عمامه خونی، ضربت امیرالمومنین و شهادت آن امام همام بود و تا به الان که شهید مطهری ها و شهید قاسمی ها پاسدار آن خون بوده اند./۸۱۱/پ202/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات