۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۰۵۷۷۵
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

کمک‌های مدرسه علمیه خواهران نجمه خاتون به مناطق سیل زده ارسال شد

کمک‌های مدرسه علمیه خواهران نجمه خاتون به مناطق سیل زده ارسال شد
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مدرسه علمیه خواهران نجمه خاتون(س) محموله ای در قالب اقلام ضروری خوراکی و البسه به پلدختر ارسال کرد.

نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درخصوص ارسال کمک های اهدایی مدرسه علمیه خواهران نجمه خاتون(س) شهرری به مناطل سیل زده پلدختر، گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مدرسه علمیه خواهران حضرت نجمه خاتون(س) شهرری با کمک و همراهی طلاب و مسؤولان این مدرسه علمیه محموله ای در قالب اقلام ضروری خوراکی و البسه برای هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده ارسال کرد.

وی ادامه داد: کالاهای ارسالی براساس نیاز شامل مواد غذایی کنسرو، آب معدنی، چرخ خیاطی، فرش، پتو، چکمه، اسباب بازی، لوازم و اقلام بهداشتی، مواد شوینده و پوشک جمع آوری و در قالب یک نیسان به شهرستان پلدختر ارسال شد.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری اضافه کرد: لازم به ذکر است نخستین محموله کمک‌های طلاب حوزه علمیه نجمه خاتون(س) در همان روزهای نخست حادثه  گلستان به سوی آق قلا ارسال و امروز نیز همچنان جمع آوری و ارسال این کمک ها به مناطق سیل زده جنوب ادامه دارد.

یاوران در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و کمک های طلاب در امر جمع آوری این اقلام بسیار پر رنگ بود و همچنان به جمع آوری این کمک‌ها پافشاری می کنند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات