۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۰۵۸۵۵
عصر امروز صورت می‌گیرد؛

دیدار طلاب و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب

دیدار طلاب و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب
حجت الاسلام احمدی با اشاره به دیدار روحانیان کشور با رهبر معظم انقلاب، گفت: از هر مدرسه استان نیز یک نفر به نیابت از سایر روحانیان در این مراسم نورانی شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از سنت‌های رایج و قابل تقدیر در این ماه مبارک دیدار قشر‌های مختلف کشور با رهبر معظم انقلاب و حضور در افطاری ایشان است که هر ساله صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه عصر امروز این توفیق نصیب طلاب و روحانیان سراسر کشور شده است که با ولی امر مسلمین جهان دیدار کنند، تصریح کرد: با برنامه ریزی و مدیریتی که صورت گرفته است، از هر مدرسه این استان نیز یک نفر به نیابت از سایر طلاب و روحانیان در این مراسم نورانی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸ نفر از طلاب و روحانیان استان در این مراسم شرکت خواهند کرد، افزود: از این تعداد ۹ نفر از طلاب خواهر و ۹ نفر از طلاب برادر خواهند بود که به صورت جداگانه به تهران اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه استقبال برای حضور در این مراسم آنچنان زیاد بود که انتخاب افراد به سختی صورت گرفت، گفت: این آرزوی هر طلبه‌ای است که در محضر نائب امام زمان خود حاضر شود و کسب معرفت کند.

مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ان شاءالله باید منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب در این نشست صمیمانه به خوبی سرلوحه کار حوزه‌های علمیه و طلاب قرار گیرد که اگر این چنین شود به یقین رشد و پویایی را به همراه خواهد داشت./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات