۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۰۵۹۲۵
به مناسبت هفته معلم؛

اساتید مدارس علمیه قاین، خضری و حاجی آباد تقدیر شدند

اساتید مدارس علمیه قاین، خضری و حاجی آباد تقدیر شدند
طی مراسمی به مناسبت هفته معلم از اساتید مدارس علمیه ثامن الائمه(ع) حاجی آباد، امام محمد باقر(ع) خضری دشت بیاض و جعفریه قاین تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی به مناسبت هفته معلم از اساتید مدارس علمیه ثامن الائمه(ع) حاجی آباد، امام محمد باقر(ع) خضری دشت بیاض و جعفریه قاین تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه خضری در این مراسم بیان کرد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و باید این بیانیه توسط روحانیون برای مردم تبیین شود.

امام جمعه خضری افزود: گام دوم انقلاب که توسط رهبری بیان شده باید برای طلاب به عنوان یک فریضه باشد که باید برای شناخت و تبیین آن بسیار تلاش کرد.

همچنین حجت الاسلام مرتضایی نیا، امام جمعه حاجی آباد نیز در این مراسم اظهار کرد: استاد شهید مطهری یک شخصیت بسیار بزرگ و ارزشمندی است و هیچ وقت از تزکیه نفس غافل نشدند و همواره برای خود برنامه داشتند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: شهید مطهری می‌تواند الگویی برای تمام اساتید و معلمان باشد و نباید در کنار کارهای سیاسی و تبلیغ از تزکیه نفس غافل شد.

گفتنی است؛ در پایان نیز مدیران مدارس علمیه شهرستان‌های قاین، خضری و حاجی آباد در خصوص مقام بالای شهید مطهری و برنامه‌های مدارس علمیه مطالبی را بیان کردند و از هر یک اساتید با تقدیم هدایا به رسم یادبود تقدیر شد./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات