۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۶۲۸۴

تدوین مجموعه «امام علی (ع)» در 10 جلد

تدوین مجموعه «امام علی (ع)» در 10 جلد
این مجموعه که به نوعی ادامه مجموعه «پیامبر (ص)» است، مشتمل بر 300 سخنرانی درباره تاریخ زندگانی امیرالمومنین (ع) و اتفاقات پس از وفات پیامبر (ص) است.
به گزارش خبرگزاری رسا، میثاق امیرفجر؛ نویسنده، پژوهشگر و هنرمند پیشکسوت، علاوه بر استادی در ساز‌های ایرانی، تاکنون بیش از ۶۰ کتاب، نمایشنامه، فیلمنامه و ده‌ها مقاله در زمینه‌های مختلف تألیف کرده که مجموعه ۲۰ جلدی «پیامبر اعظم (ص)»، شاخص‌ترین اثر اوست.

وی با اشاره به مراحل تدوین و آماده‌سازی کتاب «امام علی (ع)، بیان کرد: این مجموعه که به نوعی ادامه مجموعه «پیامبر (ص)» است، مشتمل بر ۳۰۰ سخنرانی درباره تاریخ زندگانی امیرالمومنین (ع) و اتفاقات پس از وفات پیامبر (ص) است.

این نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت با اشاره به اینکه نگارش این مجموعه از سال ۹۲ آغاز شده، افزود: احتمالا این کتاب را در ۱۰ جلد به چاپ خواهیم رسید که هر جلد از آن حدود ۳۰۰ صفحه خواهد بود. محتوای این مجموعه، با ماجرای سقیفه آغاز و تا پایان خلافت و شهادت امیرالمومنین (ع) را دربرمی‌گیرد.

امیرفجر گفت: تاکنون کار تدوین چند جلد از این کتاب به پایان رسیده و ادامه آن نیز در مراحل آماده‌سازی قرار دارد. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
منبع: ایبنا
ارسال نظرات