۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۰۷۰۶۸
کمی خودمانی؛

عمو سیبیل خیابان پنسیلوانیا

عمو سیبیل خیابان پنسیلوانیا
عمو سیبیل مونده تنهای تنها. تئوری‌پرداز گانگستری در آمریکا این‌بار باید بزنه گاراژ. باید بره به‌جای تغییرنظام ایران، اون چیزی که می‌زنه! عوض کنه.

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا | رضوان 

عمو سیبیل خیابان پنسیلوانیا

سیبیل جون ضایع شد؛ جان بولتون، عمو سیبیل آمریکایی بلوف‌زن گاوچران که البته چند صباحی است کت و شلوار بر تن کرده و ادکلن خارجی! می‌زند و شخصیت خودش را در دشمنی با دیگران ساخته و به مانور دشنه و چاقو برای دیگران مشهور کرده، این روزها در مخمصه بدی گرفتار شده.

جان بولتون، این به اصطلاح "جنتلمن" سیبیلو که عادت دارد پز دهد که خیلی اهل فکر است و سریع از اتاق‌های فکر خارج شود و در حالی که عجله دارد به لابی بعدی برسد، خیلی سریع و در حال گذر به سوالات خبرنگاران خبر دهد، این روزها خیلی تک و تنها شده.

قضیه این است که سیبیل‌جون این‌قدر در آتش جنگ بین آمریکا و ایران دمید تا بلکه ایرانی‌ها از ترس جنگ، مذاکره کنند که تیرش به سنگ خورد؛ ایرانی‌ها داش سیبیل و اربابش ترامپ را به سخره گرفتند و برایشان جوک و کلیپ درست کردند، اما از قرار معلوم جنگ تبلیغاتی روی افکار عمومی آمریکا و سیاستمداران آمریکایی اثر کرده. از کمپین‌های نه به جنگ جدید گرفته تا اعتراض‌های حزب رقیب و موضع‌گیری نمایندگان سنا.

سناتورها در مورد هرگونه ماجراجويي عليه ايران هشدارهاي لازم را به دولت ترامپ داده‌اند و حتی سخنگوي كنگره آمريكا تاكيد كرده كه ترامپ اجازه ندارد بدون تاييد كنگره، كشور را در يک رويارويي نظامي در خاورميانه قرار دهد.

حالا عمو سیبیل مونده تنهای تنها. تئوری‌پرداز گانگستری در آمریکا این‌بار باید بزنه گاراژ. باید بره به‌جای تغییرنظام ایران، اون چیزی که می‌زنه! عوض کنه. اصلا داداش چی می‌زنی که این‌جوری توهم می‌زنی.

البت جا داره یک دمت گرم بگیم به این لات خیابان پنسیلوانیا، واشینگتن دی‌سی. تئوری‌پرداز جنگ وتنش دست مریزاد. چاقوکش کی بودی تو؟! این‌که این‌قدر چهره بدون بزک امپراتوری زر و زورت را برامون تصویر کردید، دمت گرم. این‌طور که تو چهره بی‌نقاب فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی را آشکار کردی، دست مریزاد داره. این‌که با شو رسانه‌ای، نسخه هالیوودی از انقراض نسل گرگ در لباس میش برامون نشون دادی، مرسی. برا همه نفهمیات مرسی!/918/ی704/س

ارسال نظرات