۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۰۷۳۴۶
مسؤول ستاد عترت مؤسسه هم اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان:

زندگی مردم باید رنگ خدایی داشته باشد

زندگی مردم باید رنگ خدایی داشته باشد
حجت الاسلام قاسم زاده گفت: اگر خدا را بشناسيم هيچ رنگي را در زندگي به غير از رنگ خدا انتخاب نخواهيم كرد و هيچ رنگي زيباتر از رنگ خدا نيست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عباس قاسم زاده دوشنبه شب در محفل انس با قرآن گرامیداشت شهیدان حسین و علی اسلامی تبار و در ادامه برنامه طرح زندگی به رنگ خدا که در مسجد آیت الله رضوی برگزار گفت: دشمن قطعاتی از تصاویر و تابلو‌هایی را در قالب پازل به ما ارائه می‌کند تا راه خود را گم کنیم و از مسیر خدا و امام زمان و انقلاب و شهدا منحرف شویم.

وی با اشاره به اینکه هر پازلی ارائه دهنده تصویری است، افزود: باید پازلی را انتخاب کرد که تصویری را که ارائه می‌دهد بتواند ما به سمت و سوی خدا هدایت کند تا زندگی ما به رنگ خدا باشد.

مسؤول ستاد عترت مؤسسه هم اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان گفت: امروز دشمن قطعات پازلی را در فضای مجازی منتشر می‌کند که در نهایت تصویری که از این قطعات ارائه می‌دهد ما را از راه خدا و اسلام و انقلاب و شهدا دور می‌کند.

به گفته وی، قطعات پازلی که امروز از سوی دشمن در فضای مجازی ارسال می‌شود تصاویری نیست که ولی فقیه و سه قوه برای ما ترسیم کرده اند بلکه تصاویری است که ما را به سمت و سوی آقای ترامپ و سیاست‌های آمریکا سوق می‌دهد.

حجت الاسلام قاسم زاده در ادامه با اشاره به اینکه انتخاب رنگ آمیزی زندگی به دست خود ما است تا چه رنگی را به زندگی خود بدهیم، افزود: مراقب باشیم رنگی را که انتخاب می‌کنیم رنگ قرآن و اسلام و اهل بیت (ع) و ائمه معصومین(س) و انقلاب و آرمان‌های شهدا باشد.

مسؤول ستاد عترت مؤسسه هم اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان گفت: اگر خدا را شناختیم هیچ رنگی را در زندگی به غیر از رنگ خدا انتخاب نخواهیم کرد و هیچ رنگی زیباتر از رنگ خدا نیست.

حجت الاسلام قاسم زاده همچنین با اشاره به اینکه سوره مبارکه حمد خلاصه‌ای از کل قرآن است و خواندن آن معادل با خواندن کل قرآن ثواب دارد، ابراز کرد: خداوند بسته‌ای از معارف کل قرآن را در ۷ آیه از سوره حمد جا سازی کرده است که هر روز ۱۰ مرتبه سوره حمد را در نماز‌های یومیه می‌خوانیم تا با مرور این معارف تصویر درستی به ما داده شود تا راه را گم نکنیم./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات