۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۰۸۰۸۹
انتقاد نماینده مردم بیرجند در مجلس از برخی اقدامات با نام شادی؛

مردم را با ایجاد شغل و کنترل تورم شاد کنید نه با رقص و آواز

مردم را با ایجاد شغل و کنترل تورم شاد کنید نه با رقص و آواز
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر می‌خواهد مردم را شاد کند تورم را مدیریت و برای جوانان شغل ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع مردم خوسف اظهار داشت: همه آنچه که در عالم تکوین وجود دارد مادی نیست بلکه قوانین معنوی است.

وی با بیان اینکه خدا یک سری قوانینی برای این عالم حاکم کرده است، گفت: ظلم در دنیا عوارض دارد و دامن انسان را می‌گیرد و تنها گناهی که عواقب آن به آخرت نمی‌ماند و در این دنیا جواب آن را می‌گیریم، ظلم است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر احسان هم انجام دهیم جواب آن را می‌گیریم؛ قوانینی که در عالم تکوین و آفرینش وحود دارد در دفتر تدوین الهی یعنی قرآن ذکر شده است.

حجت الاسلام عبادی با انتقاد از برخی اقدامات با نام شادی‌، تصریح کرد: با اباحی‌گری و فرار از واجبات و محرمات الهی نمی‌توان مردم را شاد کرد.

وی خطاب به برخی از مسؤولان، ادامه داد: با گسترش حرام الهی نه تنها به مردم شادی نمی‌دهید بلکه آن‌ها را بدبخت و بیچاره می‌کنید؛ مردم با اباحی‌گری و رقص و آواز شاد نمی‌شوند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت اگر می‌خواهد مردم را شاد کند تورم را مدیریت و بیمارستان خوسف را بسازد و برای جوانان شغل ایجاد کند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: شادی مردم با کنترل تورم و فراهم کردن شغل برای جوانان ایجاد می‌شود و با محرمات الهی نمی‌توان شاد بود؛ مسؤولان برای مردم الگو هستند و وقتی مسؤولی پنج ساعت در پای رقص و آواز بنشیند به درد مسؤولیت نمی‌خورد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات