۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۸۲۰۶
مدیر حوزه علمیه ایوان:

حمایت از مظلومان شعار انقلاب اسلامی است

حمایت از مظلومان شعار انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام فریادی گفت: یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان است و در عصر حاضر ملت فلسطین مصداق مظلومیت است.

حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولی متقیان علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: قدس معراج گاه رسول اکرم است.

وی افزود: اولین قبله مسلمانان مسجد الاقصی بوده و قدمگاه انبیای الهی و محل نزول ملائکه بوده است.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: اشغال بیت المقدس و اراضی مسلمانان توسط رژیم جعلی اسرائیل سال ها است که سبب غم و اندوه مسلمانان جهان شده است.

امام جمعه شهرستان سیروان عنوان داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی با کشتار وحشیانه قصد اشغال زمین های زیادی را در سر می پروراند اما مقاومت گزینه نهایی مسلمانان در مقابل این اشغالگری و کشتار بوده است.

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین سال های متمادی است که در خط مقدم دفاع از بیت المقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده اند از این رو بر تمام مسلمانان جهان فرض و واجب بوده که حامی این مردم مظلوم باشند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با در دست داشتن رسانه ها و حمایت استکبار جهانی خون هزاران بیگناه را به زمین ریخته و در هیچ دادگاهی هم پاسخگو نیست.

حجت الاسلام فریادی تصریح کرد: یکی از شعار های مهم انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان است و در عصر حاضر ملت فلسطین مصداق مظلومیت است.

وی اضافه کرد: بنا به فرمایش امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز قدس نامگذاری شده است.

امام جمعه شهرستان سیروان گفت: ملت بزرگ ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و همین حمایت خار چشم رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام فریادی بیان کرد: دفاع از قدس یک وظیفه دینی و انسانی بوده که مسلمانان نباید به سادگی از کنار این مساله عبور کنند.

وی تاکید کرد: به مانند هر ساله مردم مسلمان و روزه دار ایران با راهپیمایی حماسی و پر شور حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین و نیز انزجار خویش را از رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام فریادی در پایان گفت: از همه ملت بزرگ ایران و به خصوص مردم غیور و ولایتمدار و مومن ایلام و شهرستان ایوان و سیروان خواستار حضور آنها در راهپیمایی بزرگ روز قدس بوده تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل باشد./879/ت210/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات