۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۰۸۳۰۸
حجت الاسلام پوررضا خواستار شد؛

مکه و مدینه به محل امنی برای ظهور امام زمان تبدیل شود

مکه و مدینه به محل امنی برای ظهور امام زمان تبدیل شود
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: در عالم اتفاق دیگری در حال جریان است و آن اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی است که مسلمانان دیدند می توانند با حضور اسلام حاکمیتی بوجود آورد

به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاری رسا حجت الاسلام پوررضا رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم در نشست از سلسله نشستهای بررسی نقش حکومت آل سعود در نقض حقوق بشر در عرصه بین الملل، که در دانشگاه قم با شرکت فعالان سیاسی برگزار شد، گفت: از خدای متعال رهایی کسانی که در دنیا تحت ظلم و ستم هستند را آرزو می کنم و انشاالله در این ایام جزء قضای الهی قرار گرفته باشد که پیروزی نهایی را خداوند نصیب اسلام کند.

وی افزود: آموزه های اسلامی و قرآنی ظلم و جنایت در جامعه اسلامی را بر نمی تابد و وظیفه همه می داند که نسبت به حوادث پیرامون واکنش نشان دهند.

پوررضا گفت: چاره ای نداریم که در دو جبهه بزرگ جهانی مبارزه کنیم، جبهه اول کفر جهانی است که سالیان سال، دنبال محو اسلام مخصوصا اسلام انقلابی است. جبهه دوم که از صدر اسلام بوده، جبهه نفاق است که در لباس اسلام سفیانی و اسلام آشتی پذیر با صهیونیزم و یهود است. این جبهه ها از صدر اسلام ضربات زیادی به پیکره جامعه اسلامی زدند و ضربات آن تا کنون ادامه داشته است.

مسوول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان قم بیان داشت: در عالم اتفاق دیگری در حال جریان و حادث شدن است و آن اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی است که مسلمانان دیدند می توانند با حضور اسلام حاکمیتی بوجود آورد و مقابل هر دو جبهه اقدام کرد.

وی گفت: مقابله با جبهه نفاق سخت تر است. در راس این جریان رژیم سعودی است و دو سه قرنی که این خاندان آمد و مکه و مدینه و حجاز را در کام خود گرفتند شاهد هستیم که این نفاق قوت گرفته است. البته از نگاه دیگر این جبهه در حال دست و پا زدن هستند که بطور فاش مقابل اسلام قرار گرفته اند. البته تا امت اسلام بیدار شود شاهد مصیبتهایی هستیم که امت اسلام شاهد آن است. حتی در دل عربستان شاهدیم که فرزندان اصیل حجاز بدست این نفاق کشته می شوند.

حجت الاسلام پوررضا بیان داشت: در روز قدس یکی از شعارهای بزرگ باید این باشد که اسلام صهیونیزم را محکوم کنیم. دوران مظلومیت گذشت و اینکه فقط سر به دیوار بگذاریم. امروز روز قیام و حرکت است. باید از پتانسیل علمای اسلام و مبارزین شیعی استفاده کنیم و شاهد روزی باشیم که مکه و مدینه به محل امنی برای ظهور امام زمان تبدیل شود.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات