۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۸۶۴۰

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی
برپایی سفره های متبرک در حسینیه «میارزه» و همایش طرح جهاد همبستگی ملی (کمک به مناطق سیل زده) عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ضیافت افطاری با پهن شدن سفره های متبرک مقام معظم رهبری در حسینیه میارزه طبس برگزار شد.

همزمان با روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی پس از اقامه نماز مغرب و عشا، روزه داران در حسینیه میارزه طبس، اطعام شدند.

همایش جهاد همبستگی ملی

همایش طرح جهاد همبستگی ملی (کمک به مناطق سیل زده) با حضور اقشار مختلف بسیج، امامان جماعات، هیئت امنای مساجد، خادمان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج نیمبلوک برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی قاینات در این همایش، هدف از طرح جهاد همبستگی ملی را استفاده از ظرفیت بسیج و پای کار آوردن توانمندی های مردمی برای تامین بخشی از نیازمندی های مردم در مناطق سیل زده کشور اعلام کرد که بیشتر با رویکرد ساخت و ساز منازل و تامین اقلام ضروری اجرایی می شود.

فخیم زاده، افزود: در این طرح بسیج با همکاری هیئت امنا و امامان جماعات مساجد قاینات اقدام به جمع آوری کمک های مردمی می کند.

روستاهای 1500 نفری نهبندان کتابخانه دار می شود

روستاهایی که در نهبندان هزار و 500 نفر جمعیت دارد با همکاری موسسه ابرار، دارای کتابخانه می شود.

فرماندار نهبندان در دیدار با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: کتابخانه های روستایی باید برنامه های جانبی برای جذب مشارکت مردم داشته باشند و مسئول کتابخانه‌ها محور فعالیت‌های فرهنگی باشد.

بیکی، افزود: با توجه به نزدیک شدن کنکور و تعطیلی مدارس باید ساعت های کار کتابخانه ها افزایش یابد و شرایط لازم در این زمینه مهیا شود.

توزیع غذای گرم در نیمبلوک

بیش از سه هزار غذای گرم به ارزش 30 میلیون تومان از ابتدای ماه رمضان بین مددجویان زیر پوشش کمیته ‌امداد امام بخش نیمبلوک توزیع شد. 

چرمه رئیس کمیته امداد نیمبلوک، با بیان این که در ماه رمضان 15 سبد کالا بین خانواده سادات زیر پوشش این نهاد در قالب طرح مفتاح‌الجنه توزیع شد، افزود: همچنین 150 سبد غذایی در روستاهای دهشک، خوگ و گزنشک توزیع شد./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات