۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۰۸۷۳۸
سخنگوی حوزه در گفت وگو با رسا:

دستگاه قضا و نهادهای امنیتی با قدرت با جریان های انحرافی برخورد کنند

دستگاه قضا و نهادهای امنیتی با قدرت با جریان های انحرافی برخورد کنند
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با تأکید بر برخورد دستگاه قضا با جریانات انحرافی گفت: اگر دستگاه قضا و نهادهای امنیتی به وظایف خود عمل کنند شاهد حوادث ناگوار نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شهادت مظلومانه حجت الاسلام خرسند گفت: حادثه هایی که اخیرا برای روحانیان رخ داده است اعم از مشهد، همدان و امام جمعه کازرون نشان می دهد که دشمنان دین از روحانیت ضربه خورده اند و روحانیت در انجام دادن وظیفه اش موفق بوده است.

سخنگوی حوزه های علمیه با بیان این که امام علی(ع) به دلیل اجرای عدالت ترور شده است، اظهار کرد: روحانیت همیشه در طول تاریخ مورد هجمه دشمنان دین بوده است و امروزه پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی این هجمه ها بیشتر مشاهده می شود.

وی بر محکومیت ترورهای روحانیان و طلاب از سوی حوزه های علمیه و تمام نهادهای حوزوی تأکید کرد و افزود: البته برخی از این ترورها کور هستند و تروریست ها نیز هدف های گوناگونی را دنبال می کنند؛ اما در هدف مخالفت با دین و روحانیت که پرچمدار دین مداری است با یکدیگر مشترک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی تصریح کرد: اگر نهادهای امنیتی به وظایف خود به خوبی عمل کنند کمتر شاهد این گونه اتفاقات ناگوار خواهیم بود؛ به عنوان مثال امام جمعه کازرون در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان کرده بود که اوضاع شهر کازرون مناسب نیست اما نهادهای امنیتی گام مثبتی بر نداشتند.

وی ادامه داد: از دستگاه قضا مطالبه می کنیم که با جریانات انحرافی با قدرت برخورد کند و اگر نهادهای امنیتی و قضایی به وظایف خود عمل کنند به امید خدا دیگر شاهد حوادث ناگواری نخواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است که روزی به عنوان حوزه و روحانیت نام گذاری شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات