۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۰۸۸۸۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی تکمیل شوند

پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان شمالی تکمیل شوند
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار وزیر نیرو بر اهتمام ویژه دولت به‌منظور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و توسعه‌ای در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با وزیر نیرو، با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام متعدد در استان، اظهار کرد: باید همه دست‌به‌دست هم داده و پروژه‌های نیمه‌کاره استان را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم نیازمند کمک ویژه دولت است، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به خراسان شمالی، گفت: امیدواریم در این سفر با تزریق اعتبارات مناسب و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، این استان در بین سایر استان‌ها سربلند کرده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی تأکید کردند این استان به رده 10 استان بالای کشور برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه در این راستا باید نمایندگان مجلس همکاری بیشتری با استانداری و دستگاه‌های استانی داشته باشند، از تلاش‌ها و جدیت استاندار خراسان شمالی در پیگیری امور استان تجلیل کرد و ادامه داد: جدیت در کار در استاندار فعلی خراسان شمالی محسوس بوده و علاقه‌مندی او را به کار برای استان به عینه می‌بینیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کار دسته‌جمعی و مشارکت همه مسؤولان در راستای توسعه استان، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب شعار «همه با هم نه همه با من» رواج داشت که این شعار باید اکنون هم مدنظر مسؤولان باشد.

وی اضافه کرد: بعضی می‌گویند «همه با من» که این منیت کار را خراب می‌کند؛ زیرا اگر با هم باشیم کارها برکت پیدا می‌کند و طبق آموزه‌های اسلامی هم «یدالله مع الجماعه» بوده و هر جا با هم باشیم رویش‌ها زیاد و ریزش‌ها کم می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به افزایش نزولات آسمانی در سال جاری، اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که از این نعمت‌های پروردگار بیشترین استفاده برای توسعه استان صورت گیرد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو هم در این نشست، اظهار کرد: هم‌اکنون این وزارت خانه در خراسان شمالی 42 پروژه در دست اجرا دارد که به‌طور متوسط پیشرفت کار این پروژه‌ها حدود 49 درصد است.

وی با بیان اینکه در سال رونق تولید آب و برق در تحقق این شعار نقش مهم و زیربنایی در همه عرصه‌ها دارند، اضافه کرد: در این راستا باید همه دست‌به‌دست هم داده و برای توسعه بیش از پیش کشور کوشا باشند.

اردکانیان با اشاره به جایگاه شعار «همه با هم نه همه با من» در وزارت نیرو خاطرنشان کرد: همان‌طور که در سایر عرصه‌ها هم این شعار کاربرد دارد؛ اما به‌ویژه در موضوع آب هیچ توفیقی حاصل نمی‌شود مگر اینکه همه با هم کار کرده و همکاری داشته باشند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات