۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۰۹۰۹۷
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

شهدای مظلوم ۱۵ خرداد در دفاع از حریم ولایت و مرجعیت به شهادت رسیدند + فیلم

شهدای مظلوم ۱۵ خرداد در دفاع از حریم ولایت و مرجعیت به شهادت رسیدند + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین تقوی شهدای ۱۵ خرداد را مدافعان حریم ولایت و مرجعیت معرفی کرد و گفت: اقتدار و شکوفایی ایران به برکت خون شهیدانی همچون شهدای ۱۵ خرداد است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای عالی زکات کشور، عصر چهارشنبه در پنجاه و ششمین سالگرد شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که در جوار مزار آن شهدای والامقام برگزار شد، با بیان اینکه دشمن از نفوذ ایران در منطقه هراس دارد، گفت: امروز ما شاهد نفوذ جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف فکری، فرهنگی، علمی و غیره هستیم.

وی افزود: حزب الله لبنان از قدرت های مهم منطقه به شمار می رود و این قدرت مهم و حیاتی برگرفته از اندیشه های ناب انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) با مدیریت رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اقتدار کنونی کشور های منطقه را به برکت انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: اگر درایت و رهبری رهبر معظم انقلاب نبود شاید امروز این کشورها شاهد این اقتدار نبودند؛ مردم ایران اسلامی قدردان رهبر معظم انقلاب هستند.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اجتماع امروز در کنار مزار شهدای ۱۵ خرداد را ادای دِین به خانواده های آن عزیزان بیان کرد و گفت: یکی از ویژگی های آن شهیدان عزیز این بود که در سخت ترین مرحله انقلاب به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: شهدای ۱۵ خرداد زمانی به میدان آمدند که پست، مقام، پرونده سازی و‌‌‌‌ غیره وجود نداشت و آنان تنها برای دفاع از رهبری و مرجعیت جان خود را نثار کردند.

رییس شورای عالی زکات کشور تصریح کرد: عده ای در ابتدای انقلاب بودند، اما بعد ها این افراد ریزش پیدا کردند و از قطار انقلاب پیاده شدند، این افراد در زمان پیامبر اکرم(ص) هم وجود داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی خاطر نشان کرد: در زمان گذشته هم طلحه و زبیر جنگ جمل را علیه امیرمومنان(ع) ایجاد کردند، آنها همان افرادی بودند که در کنار حضرت و پیامبراکرم(ص) شمشیر می زنند اما بعدها از راه امام زمانشان فاصله گرفتند، در انقلاب هم خیلی ها عاقبت بخیر نشدند و از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی افزود: عده ای از جوانان، قبل از انقلاب در خیابانها و حتی در کاباره خانه ها بودند، همان جوانان به ندای امام خمینی(ره) در زمان جنگ لبیک گفتند و شهید دفاع مقدس شدند.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: جانبازان، سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران هستند، جوانان با جانبازان دفاع مقدس بیشتر انس بگیرند، اگر این شهدا و جانبازان نبودند، امروز ایران اسلامی اقتداری نداشت.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده های شهدای ۱۵ خرداد، مطمئن باشند که مردم ایران اسلامی قدردان این شهدای والامقام هستند؛ مردم دشت ورامین با روحیه و تفکر ظلم ستیزی به میدان آمدند و از رهبر خود دفاع کردند، مردم این دیار از جان خود گذشتند./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات