۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۰۹۲۵۸
حجت الاسلام صالحی:

دولت اهتمام جدی برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ندارد

دولت اهتمام جدی برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ندارد
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی گفت: برخی اقدامات و اظهارنظر‌های نامناسب مسؤولان بستر‌های لازم را برای گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه فراهم کرده است.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در جامعه، آن را محصول بی توجهی برخی مسؤولان و مدیران کشور دانست.
 
وی با تأکید براین که متأسفانه برخورد دوگانه برخی مسؤولان با مسأله عفاف و حجاب به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، خاطرنشان کرد: نباید از مسأله مهمی همچون عفاف و حجاب به عنوان ابزاری برای رأی آوری در انتخاب استفاده کرد.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به مسأله مهم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه یک عزم جدی در مسؤولان برای گسترش این فرهنگ اصیل دینی و انقلابی دیده نمی‌شود.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با تأکید بر این که موضوع عفاف و حجاب نباید وارد بازی‌های سیاسی جریان‌ها و گروه‌ها شود، تصریح کرد: در یک جامعه دینی همه بخش‌های کشور باید برای تحقق و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اتفاق نظر داشته باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه دولت اهتمامی جدی برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ندارد، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات و اظهارنظر‌های نامناسب مسؤولان بستر‌های لازم را برای گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه فراهم کرده است.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که مسؤولان باید از اظهارنظر‌هایی که موجب سوء استفاده برخی جریان‌های منحرف در مسأله عفاف و حجاب می‌شود به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: حجاب یک موضوع سیاسی نیست که با جابجایی دولت‌ها رویکرد‌ها نسبت به آن تغییر کند بلکه یک اصول غیر قابل تغییر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که مسؤولان باید راه‌های نفوذ دشمن برای گسترش فساد و بی بندوباری در کشور را به طور کلی ببندند، خاطرنشان کرد: نباید به بهانه‌های سیاسی و انتخاباتی روزنه‌های فساد در کشورمان باز شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز همه دستگاه‌های دولتی و حکومتی برای مقابله با بدحجابی و بی عفتی وظیفه سنگینی بر عهده دارند، گفت: انتظار دلسوزان نظام و خانواده‌های مؤمن و انقلابی کشورمان از این دستگاه‌ها اقدام قاطعانه در مقابله با عوامل هنجارشکن در جامعه هستند.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که نباید با هنجارشکنان عفت عمومی کوچکترین مصامحه‌ای صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با برخورد قاطع با چنین عواملی، شاهد جلوگیری از بروز حوادث مشابه در سطح خواهیم بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات