۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۳۳۸
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

سازمان تبلیغات پرچم‌دار دین است + فیلم

سازمان تبلیغات پرچم‌دار دین است + فیلم
امام جمعه همدان گفت: سازمان تبلیغات نه تنها پرچم دار دین بلکه موظف است تا حرف خدا را به گوش مردم برساند و در این راه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اهمیت امر تبلیغ خاطر نشان کرد: مبلغ و سازمان تبلیغات باید آن قدر اقتدار داشته باشد که در برابر شبیخون های دشمن مقداری عقب نشینی نداشته باشد.

وی افزود: سازمان تبلیغات نه تنها پرچم دار دین بلکه موظف است تا حرف خدا را به گوش مردم برسانند و در این راه باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

امام جمعه همدان با بیان این که سازمان تبلیغات باید فریادهای توحید را مدیریت کند یادآور شد: سازمان تبلیغات باید با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت های موجود بتواند فریادهای مردم را به درستی به جامعه منتقل کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در عرصه های مختلف اظهار داشت: حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب کلیدواژه اساسی که باعث شده پیشرفت و حرکت به سمت تمدن اسلام ‌باشد را جوانان قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان به وحدت مدیران و مسؤولان در استان اشاره کرد و گفت: به حمدالله مدیران در استان دارای هدفی واحد هستند و در استان نیز فضای تعامل خوبی حکم فرما است از این رو باید از این شرایط به نحو احسن استفاده کرد./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 8
هادی شاملو
ارسال نظرات