۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۰۹۳۴۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت های استان همدان در مسیر رسیدن به اهداف سازمان + فیلم

لزوم استفاده از ظرفیت های استان همدان در مسیر رسیدن به اهداف سازمان + فیلم
حجت الاسلام نظیری گفت: برای ورود موثر استان همدان در عرصه تمدن سازی و تحقق جامعه آرمانی مورد نظر باید با بکارگیری ظرفیت های موجود به اهداف موجود دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید اراده خودمان را در مسیر اراده خداوند تعریف کنیم اظهار داشت: تلاشمان باید در مسیر تحقق اهداف خدا که اقامه دین در بستر عالم است باشد.

وی افزود: امروز هیچ راهی جز اعتماد و تکیه به مکتب امام خمینی(ره) و حرکت در مسیر و فهم درست مکتب امام نداریم و این راه راهی است که زمینه ساز موفقیت ما است.

حجت الاسلام نظیری به توانمندی ها و ظرفیت های استان اشاره کرد و گفت: استان همدان دارای شهدای والامقامی همچون شهید همدانی ها و شهید قاسمی ها است که نشان دهنده نیروی انسانی مورد قبول می باشد.

وی تصریح کرد: برای ورود موثر استان در عرصه تمدن سازی و تحقق جامعه آرمانی مورد نظر باید با بکارگیری ظرفیت های موجود به اهداف موجود دست پیدا کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر این که باید حرکت خود را بر اساس الگوهای الهی قرار دهیم اظهار داشت: عدم موفقیت ما در جاهای مختلف به دلیل آن است که حرکت های خودمان را بر مدار حرکت خدا تعریف نکرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) الگویی کامل برای همه ما هستند چرا که ایشان توانستند توحید را در بستر حوادث اجتماعی به مردم نشان دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: زمانی که خرمشهر آزاد شد امام فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و این یعنی نشان دادن توحید در بستر حوادث اجتماعی./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6
هادی شاملو
ارسال نظرات