۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۰۹۵۵۵
رییس سازمان بسیج اصناف:

نباید با شعار «حق با مشتری است» از امر به معروف و نهی از منکر غفلت کرد +فیلم

نباید با شعار «حق با مشتری است» از امر به معروف و نهی از منکر غفلت کرد +فیلم
حسن‌پور با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر با عظمت ترین کار خیر است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر بسترهای گناه و معصیت را در جامعه نابود می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف، امروز در مراسم تقدیر از سعید عابد راننده اسنپ که در این سازمان برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر با عظمت ترین کار خیر است.

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود به طور قطع بسترهای گناه و معصیت در جامعه نابود می شود.

حسن‌پور با ابراز خوشحالی از اقدام سنجیده راننده اسنپ، بیان داشت: اینکه افرادی در جامعه اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند و به این دستور الهی ایمان و باور دارند جای بسی شکر دارد بنابراین نباید به اسم شعار حق با مشتری است؛ از کار خداپسندانه راننده اسنپ غفلت کرد و امر به معروف و نهی از منکر را نادیده گرفت.

رییس سازمان بسیج اصناف با اشاره به اینکه فرهنگ آمریکایی و غربی تنها به کسب سود مادی توجه می کند، اظهار داشت: انسان در کسب روزی نباید تنها به سود مالی فکر کند بلکه سود معنوی و اخروی نیز باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج اصناف با تشویق کسبه منصف و خداباور تلاش بر سالم سازی جامعه و کسب و کار دارد، گفت: این سازمان به دنبال سالم سازی فضای کسب و کار در شرکت‌های اینترنتی و غیر اینترنتی است.

حسن‌پور در پایان با اشاره به طرح تکریم عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: بسیج اصناف با این طرح به دنبال تخفیف گرفتن از کسبه برای بانوان محجبه است و تا به امروز ما شاهد استقبال خوبی از ناحیه کاسبان در اجرای این طرح بودیم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 10
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات