۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۰۹۷۶۳

آغاز ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی توسط سپاه در بوشهر

آغاز ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی توسط سپاه در بوشهر
لطفی گفت: ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه در استان بوشهر آغاز شده که به نسبت تساوی توسط سپاه امام صادق (ع) و نیروی دوم دریایی سپاه ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد لطفی در نشست با فرمانده پایگاه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از چهار سال گذشته دو فعالیت خوب با سپاه در زمینه تامین مسکن به میزان 634 واحد آغاز و به پایان رسید که بخشی از مشکل مسکن مددجویان این نهاد در استان بوشهر را رفع کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در فاز دوم ساخت 700 واحد مسکونی توسط سپاه پاسداران در استان بوشهر آغاز شده که به نسبت تساوی توسط سپاه امام صادق(ع) و نیروی دوم دریایی سپاه ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: از این تعداد کار ساخت 195 واحد تحویل مددجویان شده و مابقی نیز به زودی آغاز می شود.

لطفی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، پیش بینی می‌شود که طی شش ماه آینده همه این واحدها به اتمام و تحویل مددجویان شود.

وی با اعلام اینکه به دلیل گرانی مسکن یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تامین این بسته خدمتی توسط این نهاد است، بیان کرد: در هرجا که مشکل مسکن مددجویان را رفع کرده‌ایم شاهد شادابی این خانواده‌ها و توجه آنها به موضوع اشتغال با دریافت تسهیلات ارزان قیمت در این بخش هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: فعالیت‌های ساخت مسکن این نهاد با کمک سپاه پاسداران و استانداری بوشهر سبب شده که مشکل مسکن این نهاد که می توانست تا 30 سال آینده لاینحل باشد تا دو سال آینده رفع شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست اظهار داشت: به فرموده حضرت امام راحل، صاحبان اصلی انقلاب، محرومین هستند و هر نوع خدمتی به این قشر را به عنوان یک وظیفه برای خود تلقی می‌کنیم.

سردار رمضان زیراهی افزود: بخشی از این قشر زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد قرار دارند و با ورود این نهاد به نهضت ساخت مسکن برای این قشر شاهد خشنودی این افراد از خدمات نظام هستند.

وی تصریح کرد: روند ساخت مسکن مددجویان در سطح استان بوشهر توسط سپاه با سرعت پیشرفت خوبی همراه است و پیش بینی می شود در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات