۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۰۹۹۲۳
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دوران ۳۰ ساله زعامت رهبری نمونه کاملی از کارآمدی سیاست ورزی دینی است

دوران ۳۰ ساله زعامت رهبری نمونه کاملی از کارآمدی سیاست ورزی دینی است
امام جمعه همدان گفت: موضوع بررسی سی‌امین سال زعامت رهبر انقلاب به دلیل اهمیتی که دارد هم اکنون توسط رسانه‌های خارجی و داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در نخستین جلسه سیاست‌گذاری ستاد بزرگداشت سی امین سال زعامت مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت این بزرگداشت خاطر نشان کرد: موضوع بررسی سی‌امین سال زعامت مقام معظم رهبری به دلیل اهمیتی که دارد هم اکنون توسط رسانه‌های خارجی و برخی رسانه‌های داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: بنابراین مطالبی که در این زمینه مطرح و منتشر می‌شود نیازمند دقت و توجه بسیار است و البته پرداختن به این موضوع را نیز را ضرورت می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی هدف از برگزاری این بزرگداشت را تشریح سیاست ورزی دینی عنوان کرد و گفت: تبیین عملکرد شخص در این جا مطرح نیست بلکه پرداختن به موضوع سیاست ورزی دینی هدف از اجرا و برگزاری مسئولان باید باشد.

وی تصریح کرد: سیاست ورزی دینی و کارآمدی آن در طول این سی سال بسیار مورد هجمه واقع شده است بنابراین ما باید به دنبال آن باشیم که این مهم را تشریح کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که استان همدان دارای ظرفیت بالایی در برگزاری این برزگداشت می باشد یادآور شد: ما نباید منتظر دیگر شهر ها همانند تهران و قم باشیم تا چنین برنامه‌ای را اجرا کنند بلکه باید خودمان در این زمینه پیش گام شویم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با ظرفیت‌های موجود در استان ما می‌توانیم علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت های داخل استان از ظرفیت های کشوری نیز با توجه به زمانبندی و برنامه ریزی دقیق استفاده کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به این که در کنگره آیت الله آقا نجفی که در سال 96 برگزار شد بانک اطلاعاتی قوی وجود نداشت اظهار داشت: وجود بانک اطلاعاتی وسیعی در زمینه های مختلف در خصوص این بزرگداشت نکته مثبتی است که باید از به بهترین نحو استفاده کرد.

وی تاکید کرد: در سریع ترین زمان ممکن باید کمیته‌های مختلف با جمع آوری سوالات و شبهات موجود در سطح جامعه با برنامه ریزی دقیق در جهت رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه همدان یادآور شد: ما می‌توانیم از ظرفیت سخنرانان استانی برای آماده شدن فضای جامعه در این زمینه استفاده کنیم و پس از آن همایشی یک یا دو روزه را با سخنرانان کشوری در داخل استان برگزار کنیم.

وی توجه به کیفیت کار را مهم دانست و گفت: آنچه در این جا اهمیت دارد علاوه بر کمیت جمعیت، کیفیت افراد حاضر در جلسه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که در فضای رسانه ای باید آرایش جنگی بگیریم خاطر نشان کرد: در فعالیت های رسانه ای باید آنچه در فضای عمومی در حال رخ دادن است را به فضای رسانه ای بیاوریم و به نحو احسن از آن استفاده کنیم./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات