۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۶۱۰۳۰۲
سردار سرلشکر سلامی در همایش ملی بسیج اساتید مطرح کرد؛

پیشرفت های خستگی ناپذیر نیروهای جهادی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب

پیشرفت های خستگی ناپذیر نیروهای جهادی در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب
فرمانده سپاه گفت: موشک های نقطه ای با دقت و قدرت بیش از پیش کار می کنند چون منبع قدرت ما ذهن های روشن و الهی است و با اعتماد سخن از این پیشرفت ها به میان می آوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر سه شنبه در آیین ملی بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز مقارن است با سالروز شهادت یکی از بزرگترین و برجسته ترین دانشمندان تاریخ معاصر که شاید در تراز او هیچکس بصیر و جاذبه و شکوه معنوی نداشت و هیچ گاه مجذوب غرب نشد.

وی در ادامه با اشاره شخصیت شهید چمران خاطرنشان کرد: وجهه انسانیت به صورت کامل در او تجلی یافته است و او در کنار لطافت و مهربانی کوهی آهنین در مقابل کفار و ایستادگی در جبهه حق علیه باطل بود و بذر تفکر را در روحیه جوانان لبنانی کاشت و موجب بصیرت افزایی آنان نیز شد که هم اکنون با نام حزب الله رعشه بر وجود دشمن می افکند.

اقتدار ما فراتر از مرزها است

وی با اشاره به دوران رژیم پهلوی و طاغوت گفت: ملت مقتدر ما در هر عرصه ای هم اکنون مستقل و خودکفا است لکن در گذشته مشاهده می شد که از کوچکترین ها تا بزرگترین وزنه را وابستگی و خلا استقلال پر نمی کرد و در فرهنگ، اقتصاد، سیاست و دفاع همه و همه در دوره پهلوی وابستگی به چشم می خورد.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به تحقیقات صورت پذیرفته، فقدان رهبر معنوی و روحانی را دلیل اصلی ضعف آمریکا خواند و گفت: آنها اعلام می کنند که بزرگترین ضعف در آمریکا فقدان رهبری فردی روحانی است، شما ببینید رهبری کشوری با این همه ادعا فردی است مانند ترامپ که این رهبری فاقد عقل و تدبیر است.

وی در ادامه افزود: شاخصه های ظاهری تعیین کننده قدرت یک کشور نیستند بلکه معنویت، هویت و رهبری منابع قدرت یک کشور محسوب می شوند و اساتید و نخبگان کشور ما شاخصه تعیین قدرت در پرتو ولایت هستند.

طهرانی مقدم ها با روحیه جهادی کارساز شدند

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: 12 سال پیش به همراه شهید طهرانی ها به دنبال پایان دادن به داستان ناوهای هواپیما بر آمریکا بودیم و باید موشک های بالستیک این کار را می کردند و برای ما تحقق چنین موضوعی آرزو بود که الحمدلله موفقیت های روز افزون ما قابل رصد است.

وی در ادامه ابراز داشت: دستیابی به این فناوری موجب هدف قرار دادن ناوهای آمریکایی بود که با رشادت شهید طهرانی مقدم و آزمایش های مکرر و آزمون و خطا و عدم نا امیدی و روحیه توکل توانستیم باور نکردنی ها را محقق کنیم و این عصاره یک حرکت جهادی انقلابی بود.

سردار سلامی در پایان گفت: موشک های نقطه ای با دقت و قدرت بیش از پیش کار می کنند و به دلیل اینکه منبع قدرت ما ذهن های روشن و الهی است با اعتماد سخن از این پیشرفت ها به میان می آوریم./811/پ202/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات