۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۱۰۶۲۱

دعوت انقلابیون بحرینی از مردم برای تظاهرات در مخالفت با معامله قرن

دعوت انقلابیون بحرینی از مردم برای تظاهرات در مخالفت با معامله قرن
یک ائتلاف انقلابی بحرین از شهروندان این کشور خواست که در مخالفت با معامله قرن در تظاهرات‌های خشم شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین بار دیگر از شهروندان این کشور خواست که در مخالفت با معامله ننگین دونالد ترامپ و برای تأکید بر پایبندی به قدس شریف به‌عنوان مسئله محوری مسلمانان در راهپیمایی‌های خشم شرکت کنند.

این ائتلاف در صفحه خود به‌روی توئیتر نوشت که قرارداد ترامپ آتش خواهد گرفت و زیر پای بحرینی‌ها در تظاهرات‌هایی که قرار است در مناطق مختلف برگزار شود لگدمال خواهد شد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تأکید کرد که هرگز قبول نخواهد کرد بحرین محلی برای اجرای معامله قرن که خیانت بزرگی به‌شمار می‌رود باشد.

قرار است در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) یک کنفرانس صهیونیستی آمریکایی در منامه بحرین به‌عنوان اولین بخش از معامله قرن برگزار شود. این کنفرانس با مخالفت گروه‌های مختلف فلسطینی و  مسلمانان کشورهای مختلف مواجه شده است.

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار 6 میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است، به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رییس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است./847/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات