۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۱۱۲۱۳
رهبر مسیحی فلسطینی:

کنفرانس بحرین نقاب از چهره واقعی دوستان فلسطین برداشت

کنفرانس بحرین نقاب از چهره واقعی دوستان فلسطین برداشت
سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت‌المقدس گفت: کنفرانس بحرین نقاب از چهره کسانی برداشت که آنها را دوست فلسطین می‌پنداشتیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، عطاءالله حنا سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت‌المقدس گفت که اعراب شرکت‌کننده در کنفرانس بحرین از مرحله عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به مرحله توطئه علیه مسأله فلسطین و در آغوش گرفتن دشمنان مسئله فلسطین رسیده‌اند.

وی داشت: کنفرانس بحرین نقاب از چهره کسانی که آنها را دوست فلسطین می‌پنداشتیم و در اظهاراتشان دم از حمایت از حقوق ما می‌زدند انداخت و متوجه شدیم که این اظهارات با هدف تلاش برای به‌فراموشی سپردن مسئله ما و اجرای دستورات دولت آمریکا به‌ریاست دونالد ترامپ مطرح می‌شد.

عطاءالله حنا تأکید کرد: هیچ کسی در دنیا چه ترامپ، چه نتانیاهو و چه اعراب توطئه‌گر نمی‌تواند مسأله فلسطین را از بین ببرد و ملت ما با مقاومت و اراده و پایبندی خود به سرزمین و حقوق پیروز خواهد شد و شرکت‌کنندگان در کنفرانس بحرین دچار زیان خواهند شد زیرا این کنفرانس مرده متولد شده است.

سراسقف کلیسای روم ارتدوکس در بیت‌المقدس گفت: ما این کنفرانس و برگزاری آن در یک کشور عربی را محکوم می‌کنیم. ما امیدوار بودیم که در بحرین کنفرانسی به‌منظور حمایت از قدس و دفاع از مقدسات مسیحی و اسلامی برگزار شود.

وی افزود: در حالی که رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس توطئه می‌کند کنفرانسی برای توطئه علیه مسأله فلسطین در بحرین برگزار می‌شود که این امری تأسف‌برانگیز و خجالت‌آور و محکوم است./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات